Latraturi ocose (140112)

Mi-e frică

– o să-ţi fie frică –

– / –

Prieteni din blogosferă: diversediversificate, Zamfir On Line, melly, patzanie9, anaveronica, Turdeanu’, noruego, danap, Ulise, bloglenesrau, iulisa, Zamphotograph, tu1074, romanianstampnews, Zamfir de Turda, desprediverselucruri, tagore6699, Amintiri din filumenie, kadiasfood, blogevent, Fotoreporter pentru mediu,stropidesuflet, abbilbal, dictaturajustitiei, cepotiface, cris-mary, atdoru, flaviusobeada, APIS, pandhoraa, Filumenista, lunapatrata, Florina, Teonegură, Cristiandima, g1b2i3, plutacupaparude şi zoltybogata

13 gânduri despre „Latraturi ocose (140112)

    • # pandhoraa: Mi-a plăcut, dar, nu am avut timp să stau să-i câştig încrederea.
      Ulise este rănit şi va trebui să-l duc, mâine, la veterinar. Acum, l-am adus în hol, la căldurică.

  1. Pingback: Mihai Eminescu « my heart to your heart

  2. Pingback: Mihai Eminescu (15 ianuarie 1850 – 15 iunie 1889), Ziua Culturii Naţionale « Supravietuitor's Blog

    • # tu1074: Din păcate, ştiu. Ieri, a sărit o haită pe mine şi abia m-a scos Zamfir din colţii lor. Acum, sunt rănit şi bolesc în hol, la căldurică. Nici nu ştiu cum mă duce mâine la veterinar: în braţe nu poate că-s greu, eu nu pot merge pe jos, drumul e lung, … Dar, găsim noi o soluţie!

  3. Pingback: Pentru tine, Lisa! (11) « Cristian Dima

Lasă un comentariu