Oştire de ieri: PetBookK9

Sunt câţiva pe lumea asta care nu cred că eu sunt blogger, că eu îmi scriu articolele, că eu oserez pe computer.

Chiar acum, un deştept – cu numai două picioare – mă trage de …

(nu ştiu de ce mă trage, pentru că eu nu am mânecă!),

că nu se spune „oserez”, ci, „operez”.

Iată, dovada că ştiu ce scriu:

Vedeţi?!

Ieri, s-a comunicat că

s-a pus pe piaţă un computer special pentru noi,

PetBookK9,

care are tastatura cu oase.

Deci, e clar?!

La acest computer, OSEREZ  şi nu operez!
Pentru alte detalii, accesaţi aici!

N.B.: aceasta este postarea cu numărul 1.100 şi nu puteam să o public ieri, pentru că a fost 1 Aprilie, Ziua lui Zamfir şi a Păcălelilor!

9 gânduri despre „Oştire de ieri: PetBookK9

  1. Pingback: William Holman Hunt si Max Ernst, artisti nascuti in 2 aprilie « my heart to your heart

    • # Mariana: Nu faci decât să confirmi ceea ce noi, la unison, afirmăm mereu. Suntem o echipă sudată (suduită, de unii!), dar, eu sunt mai deştept ca Zamfir! Că, el nu-i câine!

  2. Pingback: Pe chibrituri: 1985 – Anul Internațional al Tineretului « Blog de Filumenistă

  3. Pingback: Alt joc cu poze – 04.04.12 « Florina Lupa Curaru

  4. Pingback: Alt joc cu poze – 07.04.12 « Florina Lupa Curaru

  5. Pingback: William Holman Hunt si Max Ernst, artisti nascuti in 2 aprilie | my heart to your heart

Lasă un comentariu