Lătrături ocoşe (310312)

Daca pun laba pe tine

– pentru ca l-ai amenintat pe Prietenul meu –

*

Vă sugerez să citiţi: On LineTurdeanu‘, UliseZamphotographAmintiriDe TurdaAEFCColecţionaraFlorina

şi lunapatratatu1074abbilbalfewstufftatjanarazadesoareivanuscapiticivoinici,

stropidesufletmellyteomateescugabrielenadaurelplutacupaparudetudorenea,

zoltybogatapatoalexandronecrismarydorucostincarmen, …


9 gânduri despre „Lătrături ocoşe (310312)

  1. Pingback: Edwin Austin Abbey (1 aprilie 1852 – 1 august 1911), pictor american « my heart to your heart

  2. Pingback: “Dacă aş fi scriitor…” | absolut obişnuit

  3. Pingback: Cel mai frumos joc de cuvinte « Teo Negură – Trafic cu hituri

  4. Pingback: Resemnare… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

    • # tu1074: Fandositului ăla?! Dimineaţă s-a speriat de un vânticel. E drept că era rwce, dar, noi am hălăduit şi pe ger. Apoi, l-a prins ruşinea şi, acum, … se preface că-i răcit.
      L-am iertat pentru că mi-a dat şi grăunţe proaspete şi oase crude, nefierte! Şi nici nu am făcut nazuri când am găsit şi ceva cărniţă pe ele, nu numai măduvă înăuntru.
      Noroc că a făcut rost de un laptop împrumutat şi ne putem scrie blogurile.

  5. Pingback: Edwin Austin Abbey (1 aprilie 1852 – 1 august 1911), pictor american | my heart to your heart

Lasă un comentariu