Supărare

Zamfir e supărat. Pe mine. Pe succesul meu. La gagici, evident! Uite, ce am primit pe e-mail:

Hello Dear,
My name is Sarah, I am very happy to view your profile it(http://www.sugardaddybabes.com)I’m interested in knowing you & being friendly with you I would appreciate if we get acquainted as soon as possible. I quite believe that we can start from here since it takes a moment to know someone. I want you to understand that race or distance does not matter but loving and caring matters a lot in life. I look forward to hearing more from you soonest.reply my me with this email (sarah_jamallove@live.com) id or send me your email so that i can write you and send you my picture. Yours truly,  friend Sarah love.

Vedeţi? Nu contează rasa! Poate să fie şi una de călugăr?! Probabil, mi-a văzut poza!

Dar, era un cântec ce spunea că o fată mai găseşti, dar, un prieten mai greu şi … o flituiesc. Cu regret, dar, … nu vreau să-l văz supărat pe Prietenul meu! Mi-apromis că mergem pe dealuri dacă iese Soarele! Sarah nu mi-a promis nimic, deci, nu o votez.

20 de gânduri despre „Supărare

    • # Peter: Am şi eu o vorbă: cine mă ameninţă cu tăierea nasului va suporta operaţia de … înnodare a urechilor.
      Am fost crescut în spiritul materialismului: ce nu pot pipăi, nu cred! Deci, poate să fie oricine!

  1. Pingback: Alt joc cu poze – 14.11.11 « Florina Lupa Curaru

  2. Pingback: Noi şi ai noştri – 14.11.11 « A.P.I.S. România

  3. Pingback: Vechi scăpărări (141111) | Amintiri din filumenie

  4. Pingback: Alt joc cu poze – 16.11.11 « Florina Lupa Curaru

  5. Pingback: Noi şi ai noştri – 16.11.11 « A.P.I.S. România

  6. Pingback: Alt joc cu poze – 20.11.11 « Florina Lupa Curaru

  7. Pingback: Noi şi ai noştri – 20.11.11 « A.P.I.S. România

  8. Pingback: Vechi scăpărări (191111) | Amintiri din filumenie

  9. Pingback: Alt joc cu poze – 23.11.11 « Florina Lupa Curaru

  10. Pingback: Noi şi ai noştri – 23.11.11 « A.P.I.S. România

  11. Pingback: Florina Lupa Curaru

  12. Pingback: Noi şi ai noştri – 04.12.11 « A.P.I.S. România

  13. Pingback: Noi şi ai noştri – 30.11.11 « A.P.I.S. România

  14. Pingback: Noi şi ai noştri – 27.11.11 « A.P.I.S. România

Lasă un comentariu