Fără cuvinte, miercurea (3)

O nouă participare în Marele Concurs şi Festival de Imagini fără Cuvinte al lui tanti Carmen-ardeleanca-din-Germania!

Mai e vreun dubiu, fetelor? A sosit Primăvara!

12 gânduri despre „Fără cuvinte, miercurea (3)

    • # CARMEN: Din păcate, am avut parte de o „româncă adevărată”. Era cu un puşti de vreo 7 ani, am rugat-o să-mi permită să dau floarea puştiului şi l-am rugat pe puşti să i-o dăruiască mamei! Tipa s-a uitat la mine ca şi cum l-aş fi înjurat pe puşti!
      Cu ani în urmă, o doamnă cu un puşti – cam de aceeaşi vărstă – mergeau prin vântul care încovoia floarea dusă cu solemnitate de puşti (mi se pare că era ultima zi de şcoală). Cu permisiunea doamnei, l-am învăţat pe puşti să protejeze floarea cu trupul. După ce puştiul a fost încântat că astfel nu mai exista riscul să se rupă floarea, Doamna mi-a oferit un, elegant, dar, din inimă: Mulţumesc, Domnule!

Lasă un comentariu