Cum vă place?

Era întrebarea unui Will, un fiu de mănuşar, de mai demult, …

… este şi întrebarea mea, de-acum.

Am schimbat antetul.

Cum vă place?

Aveţi grijă ce spuneţi!

Mrrrrrrrr!

Aveţi grijă şi ce vă doriţi dacă puneţi mâna pe vreo lampă!

Vă mai ofer o imagine

(am luat-o de pe net!):

Bănuiesc că nu e drăguţa lui Zamfir, pentru că poza a fost făcută …

… cam pe când a murit Stalin şi s-a născut Zamfir, pentru că nu putea rămâne lumea cu un geniu mai puţin.

Drăguţa lui Zamfir” este în imaginea din stânga!

Am înţeles că Zamfir va merge miercuri, la Câmpia, ca să o întâlnească!

Şi vă mai ofer imaginea din care Prietenul meu, Zamfir, a croit noul antet.

De-aceea, îl iert pentru că pleacă – la Ciurila – fără mine!

7 gânduri despre „Cum vă place?

  1. M-ai omorât! Am „pierdut” o oră, tot deschinzând linkuri, citind şi străduindu-mă să înţeleg legăturile la care faci aluzie.
    Nu mă mir că vin tot soiul de „deştepţi” şi îţi explică că … „nu eşti normal”! Păi, e normal să amesteci pe Shakespeare cu Elizabeth Taylor, cu probleme de mediu şi cu filumenie, plus atâtea altele?
    Mulţumesc, Zamfir. Pardon: Ulise!

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 62) « Teo Negură

  3. no, păi cum am putea îndrăzi să nu ne placă? 🙂
    detectat şi eu poza drăguţei lui Zamfir, faină femeie o fost şi cu simţul umorului până în ultima clipă…

    Ulise, pune plată la iertare: un os! că nu mere aşa, oricum…

    zi bună, pretenilor! 🙂

Lasă un răspuns

