Uraaaaaa!

De ce atâta uraaaaaa?

La ce v-am povestit … Citiţi:

http://news.yahoo.com/video/world-15749633/joy-as-dog-owner-greet-after-tsunami-24781690

http://www.reuters.com/news/video?videoId=200441450

Aşa-i că-i justificată uraaaaaa?


 

12 gânduri despre „Uraaaaaa!

  1. ce ne-ai povestit, este URAAAAA! dar videoclipul de sub adresa de link, este atât de emotionant, ca mi-au dat lacrimile! ce înseamna un sufletel de câine! câta bucurie este de ambele parti, si „stapân” si prieten patruped…

    • # CARMEN: În primii doi ani, nu am lipsit niciodată mai mult decât o zi de lângă Ulise.
      În 2003, am plecat la Roşia Montană pentru câteva luni.
      În primele patru zile, Ulise nu a văzut-o pe Maria, nu s-a atins de mâncare, apoi, s-a resemnat. Era apatic, trist, …
      La o săptămână, am venit acasă şi … l-am luat cu mine! Să vezi ce celebru a devenit pe-acolo. Treaba mea era să umblu mult, să discut cu oamenii din zonă, iar, Ulise mă însoţea mereu. Când ieşeam din curtea biroului, se uita, întrebător la mine. Îi spuneam unde mergem şi el o lua înainte!

  2. Pingback: De pe un nor « Teo Negură

  3. Pingback: Teatrul Naţional ”Lucian Blaga” « Mirela Pete. Blog

  4. super poza: dinamica, incadrare, respectare regula treimii, ca sa nu mai vorbesc de subiect. Bravo Zamfire! Cine spune ca doar magarilor li se spune „bravo”, se inseala… Uite ca eu iti spun si tie.

Lasă un răspuns

