Nu lăsaţi puţoii pe net!

Jmekeraşu’ impertinent şi-a schimbat „pielea” pe facebook. Acum, are o poză cu cea mai intelighentă parte a sa: poponeţul! Dar, este un animal foarte social, cu 1.438 de „frendşi”, ce plm! Are puterea de a nu accepta comentariile care nu-i laudă cretinităţile. Pentru el, cel care nu îl laudă nu e om, nu merită băgat în seamă. Generalităţi despre adevăr, corectitudine, … cu toptanul pe taraba blogului său.
Comentariile ce s-au adăugat la postare le puteţi citi mai jos.
Deşi, am afirmat că nu-şi şterg postările, oricât de măgăruş ar fi puţoiul care se screme să mă jignească, pentru că nu am mai primit nici un mesaj nesolicitat de la el, îi şterg portretul din capul articolului. Ca să nu-i lezez imaginea de nesimţit! Deşi, poate că ar fi mai bine ca tac-su şă-i şteargă una de potolire. Copile, dacă ai învăţat ceva din întâmplare, sunt gata să-ţi accept scuzele! Deşi, nu cred că a apucat tac-tu să te înveţe aşa ceva. Cred că ai chiulit până şi la cei şapte ani de-acasă!

Vă rog, feriţi-mă de Măgăruş!

Ăştia ne sunt „viitorul”!

După ce plutistul Cristian m-a făcut administrator la nu ştiu câte grupuri, – fără să mă întrebe –, după ce mi-a ţinut mai multe lecţii de bun simţ – ca şi cum ar şti ceva despre aceasta! –, a venit rândul unui puţoi să mă includă în grupul lui – fără să mă întrebe –, după care mi-a ţinut mai multe lecţii de bun simţ – ca şi cum ar şti ceva despre aceasta!


Puştiul este neobosit la dictare. Cu mitocănia învăţată de la părinţi, îmi dictează cum să ies din grupul în care … nu m-am înscris! Iată cam cum a decurs discuţia, cam pe la al douăzecilea schimb de replici:

După cum vedeţi, am încercat şi eu să mă cobor la nivelul lui de exprimare, dar … nu prea reuşesc. Mi-e teamă şi pentru că m-a ameninţat că tac-su „a zis să vorbesc frumos” cu temblul lui fiu, şi, culmea, mucosul mă ameninţă că „ne întâlnim pe stradă”!

Care-l cunoaşteţi pe bravul Kovacs Alex? Vă rog frumos să-l rugaţi să-şi şteargă mucii. Şi să nu mă mai confunde cu tac-su!

23 de gânduri despre „Nu lăsaţi puţoii pe net!

  1. Omule intrarile in grupuri se fac cu sau fara cerere.Dumneavoastra intrati pe grup si apasati paraseste grupul.Oricum o sa fac plangere la politie.Pentru ca ati publicat imaginile cu mine.Sanatate!

    • # Kovacs Alex: Muce, habar n-ai despre ce vorbeşti!
      De unde ai scos „dreptul tău” de a mă include într-un grup şi lipsa dreptului meu de a relua imagini publicate chiar de tine? Facebook-ul este public şi mitocănia ta la fel! Deci, tu „ai dreptul” să mă jigneşti, să mi te adesezi de parcă aş fi tac-tu, dar, eu nu am dreptul să-ţi spun că eşti prost crescut? Tu „ai dreptul” să mă ameninţi că „ne-ntâlnim pe stradă”, dar, eu nu am decât dreptul de a cădea pe spate de extaz!?
      Nu-mi mai da ordine: nu m-am înscris eu în grup. Tembelul care mi-a călcat dreptul la linişte înscriindu-mă, să mă scoată de-acolo! Clar, puţoi impertinent?!
      Când mai chef de ameninţări, marş la tac-tu! dacă el îţi permite, … eu, NU
      Sfatul meu: POTOLEŞTE-TE şi scoate-mă din grup ca să nu mai primesc mesaje de care nu am nevoie!

  2. Da , astia vor fi viitorul , foarte bine educati de parinti , de modelul american al libertatii si mai mult a prostiei acumulata in decursul anilor de absenta la scoala. Acuma tat putoiul are net, dar etica nu, nici nu stiu de etica , in familia lor nu exista acest cuvant, dovada , felul cum se comporta si vorbesc in societate. Vine vremea cand viata se razbuna, noi nu vom mai fi , vai de pielea lor, nici nu pot purta mila de ei si nici de animalele ce i-au fatat! (scuzati, pt. ei nu exista alt termen)

    • # silviu: Să vezi cu ce nonşalanţă mă ameninţă răhăţelul: că ne-ntâlnim pe stradă, că mă reclamă la Poliţie, că i-am călcat drepturile, …
      Ultimul răspuns pe care i l-am dat, acum câteva momente (că nu vrea să se potolească!), c’nd îmi explica faptul că nu el este de vină, ci, calculatorul lui:
      Calculatorul meu a spus că eşti un tembel cu şoric gros şi nu ai decât să te descurci cum ştii. Cristian a reuşit să nu mai primesc mesaje de la grupul lui. Ameninţă-l sau promite-i o bere, ca să te înveţe ce nu te-a învăţat mă-ta: să-ţi vezi de floculeţii tăi şi să te bagi de unde nu ştii cu să ieşi!!!

  3. Nu am cum sa va scot din grup intelegeti asta.Dumneavoastra o puteti face accesand pagina grupului si apsati butonul Paraseste grupul.
    Va rog stergeti postul cu pozele si mele.

    • # Kovacs Ales: Bravo, ai învăţat să vorbeşti cu „dumneavoastră”? Ai aflat că există şi „Vă rog”?
      Pe de-altă parte mă ameninţi iar şi îmi spui că-mi faci în ciudă? E treaba ta!

      A propos: când ne vom întâlni, ce-mi ve face? Îţi vei cere scuze pentru nesimţirea de care ai dat dovadă în seara aceasta, mă vei bate ori mă vei pupa în cur? Ultima variantă nu-ţi va reuşi pentru că nu permit porcilor astfel de gesturi!

      Ultima modificare: a devenit foarte cooperant: I-am explicat: Muce, tu ai făcut cum ai vrut, fără să te gândeşti la consecinţele gestului tău asupra mea. Apoi, în loc de scuze, mi-ai turnat bălegări de animal scăpat din lesă.
      Spre deosebire de tine, eu fac cum vreau ŞI-MI ASUM TOATE CONSECINŢELE! Chiar dacă tu, un mucus de 16 ani mă ameninţi că „ne-ntâlnim pe stradă”, eu, care am 19 ani … a treia oară!, îmi asum riscul. Aştept citaţia de la poliţie! Că ai avut şi nesimţirea să mă ameninţi cu reclamaţia la Poliţie! Dacă timp de o lună nu mai primesc nici un mesaj de la tine (excepţie: scuze pentru comportamentul de tembel infatuat!), mă voi gândi DACĂ să şterg postarea sau nu! Problema este că eu gândesc ÎNAINTE şi nu obişnuiesc să şterg ce am publicat!
      Credeţi că a priceput ceva? Poate că se teme de ridicol? Eu cu ce-s de vină? I-am suportat o seară întreagă, pe GRATIS nesimţirea. Trebuie să i-o plătesc cumva!
      A propos: cu părinţii tăi ne vom întâlni la poliţie. Acolo vom discuta şi dacă ţi-am încălcat eu ceva drepturi şi … ameninţările tale cu iz de penal! Vor explica ei pentru că tu eşti minor!

  4. Este jenant cum se împleteşte „curajul” juvenil cu proasta creştere. E bine să li se mai dea, uneori, peste năsuc. oare, ce vor să-ţi spună părinţii lui?

  5. Pingback: Poveste de vis (26) « Blogul lui Teo Negură

    • Alina B.: Adolescenţii din orice epocă au fost nişte „figuri”. Nici noi nu eram prea lăudaţi de generaţia de dinaintea noastră. Dar, măcar, avem ceva bun simţ. Nu ne-am fi coborât până la nivelul puştiului. Dar, probabil că la ei, în familie, aşa este moda: se muiesc reciproc, îşi bagă p… unul într-altul, … şi puştiul a crezut că şi eu aş fi tot ca tac-su!
      În plus, va trebui să înveţe să gândească, înainte de a face ceva, şi la consecinţe şi să şi le asume.
      Cel mai tare am râs la faza cu „a zis tata să vorbiţi frumos cu mine”, după şi-a permis să-mi servească şi pe , şi muie, ca să nu mai spun despre pomenirea mamei mele! De-aceea, i-am recomandat ca, dacă doreşte să-şi bage p… într-o mamă, să înceapă cu a lui. Că, merită! La ce puţoi neruşinat a fost capabilă să crească!

  6. Domnule Pop, nu am decat un comentariu la ceea ce am văzut pe blogul dumneavoastră. „REPORT SPAM” şi lăsati-i pe cei de la Facebook să se ocupe de caz.
    Pe de altă parte, cred că sugestia pe care v-a facut-o este bună. Nu vă murdăriti blogul cu porcăriile unora pentru care bunul simţ şi limba română nu sunt decât o flegmă. Stergeţi aceasta postare. Prefer să citesc pe blogul dumneavoastră despre copilul pe care l-aţi ajutat de Crăciun, sau despre frumusetile Cheilor Turzii, decât despre copii prost crescuţi, dacă postarea o fi facută de un copil!!! Pe internet nu poţi sa stii aproape niciodata cu cine vorbesti.

    • # mihai: Voi ţine cont doar parţial: TREBUIE arătate şi astfel de comportamente. Ca să nu se creadă că nu există! Sunt prea des terfelit de astfel de nemernici şi, măcar, uneori, trebuie să le arăţi ce înseamnă ceea ce fac ei.

  7. Din nefericire acest caz nu este singular…iar indignarea noastra trebuie redirectionata catre cel care l-a educat „asa de bine”
    In zilele noastre se uita din ce in ce mai des de cei 7 ani de acasa.Ei sunt primii pasi catre educatia morala care o dobindim pe tot parcursul vietii noastre…cu ajutorul parintilor si apoi a societatii in care traim.
    Acum este mai simplu, sa platim iubirea copilului nostru, daruind diverse :telefon de ultima generatie,un card, haine de firma, o masinuta fie ea si decapotabila..ca de.. sa fim in top etc
    Oare ce crede acel parinte???? … ca asa atrage respectul si dragostea copilului lui? Batrinetea ii va arata cit de mult a gresit….dar va fi deja prea tirziu.Datoria noastra morala este de a face cunoscut aceste cazuri ….asa.. poate citind invatam cite ceva si redescoperim ca a fi parinte necesita si anumite responsabilitati morale… si.. sa nu uitam a darui IUBIRE si CREDINTA copilului nostru.

  8. #Alina B: te rog frumos sa nu generalizezi. Nu toti adolescenti sunt lipsiti de bun simt si multi sunt chiar mai competenti decat multi care comenteaza pe blogul acesta. Asa ca va rog, ganditi inainte sa generalizati pentru ca e un caz din 100. Asa ca think about it.

    • # 360ideas: Stai liniştit. Nu generalizează nimeni. Dacă spun că „sunt mulţi puţoi nesimţiţi pe net”, nu înseamnă că nu am întâlnit mulţi tineri la locul lor, respectuoşi, inteligenţi, de la care am avut ce să învăţ.
      Nu este cazul tău, din păcate. Aminteşte-ţi că examenul de mitocănie l-ai trecut cu brio, înaintea lui Alex.
      El are scuza că nu se bate cu cărămida în piept că ar fi fost instruit democratic la CRD!
      Te rog să nu comentezi – cu nesimţire – calitatea comentatorilor de pe blogul acesta! Dovedeşte-te un adolescent cu bun simţ şi vezi-ţi de treburile tale. Dacă ai de comentat desprre tema propusă de articol, eşti binevenit. Atacurile la persoană nu se mai permit. Ai înţeles sau trebuie să vin să-ţi desenez?!

  9. Stai linistit ca nu m-am intors sa ma cert cu tine …

    Notă: Copile, de ce nu ai citit răspunsul meu? Ai luat-o. iarăşi, pe arătură Ai ceva de spus despre tema articolului? Dacă nu, … aici nu e CRD să baţi câmpii! Să ai o seară plăcută!

  10. Aprobi sau nu comentariul asta, … ti-am zis nu te lua de mine ca nu m-am luat de tine, nu ti-am zis nimica, …

    Notă: Copile, de ce nu ai citit răspunsul meu? Ai luat-o. iarăşi, pe arătură Ai ceva de spus despre tema articolului? Dacă nu, … aici nu e CRD să baţi câmpii! Să ai o seară plăcută!
    Am lăsat din textul tău numai mostrele crase care demonstrează că … tot Alex ai rămas! Nu s-a legat nimeni de tine, impertinentule! Eu, tocmai, te dezlegasem de a comenta pe lângă subiect. Aiurezi sau ai omis iar pretenţia de a dispune măcar de primii şapte ani, necesari ca să comentezi pe-aici.

  11. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 59) « Blogul lui Teo Negură

  12. Ma scuzati am uitat ca nu respect cerintele democratice ale dumneavoastra. …

    Nota: Nu-ti cere nimeni sa respecti „cerintele democratice ale mele”, ci, un minim de bun simt. Se pare ca nu vrei. Pacat! Da-mi voie sa-ti atrag atentia ca, in momentul in care scriu ca nu respecti normele de bun simt, nu te jignesc pe tine. Ci, pe mine, pierzandu-mi vremea degeaba cu trageri de maneca, pe care nu vrei sa le pricepi! Potoleste-te si gasestea-ti alte jocuri! In tarana, daca pe internet nu ai succes!

Lasă un răspuns

