Rect…ificare: viaţă de câine

Revăzând postarea mea Marcaj canin, m-am … jenat şi fac cuvenita rectificare:
în locul imaginii mele, de ne-pudel,  frivol – chiar!, pentru că iarna nu-i ca vara – după cum lătra un clasic în viaţă!,
vă ofer imaginea unui adevărat câine, care duce o adevărată … viaţă de câine!
aa caine DSC00368
Viaţă de câine
– adevărată –
*

La Mulţi Ani, cu sănătate, şi un 2013 fără … ghinioane: Turdeanu’, ZOL, Ulise, Zamphotograph, Zamfirdeturda, filumenie, AEFC, colectionara, Florina, magina, arcadia, robotul, graphis, ines, vienela, zolty, stropisuflet, flavius, Tury, blogatupandhoraa, farcasgelu, tu1074, fewstuff, corina, buculeseidanap, g1b2i3, daurelmadionu, anastasiacoltmuzica, abbilbal, nimicuri, diana, dragosteoarba, comba, carmen,

4 gânduri despre „Rect…ificare: viaţă de câine

    • # daurel: Da. Am prezentat, de curând, exemplul maidanezului aciuat pe lângă paznicii de la BIG. Am trecut pe-acolo, azi. Să vezi ce hotărât mă lătra: Aici, noi suntem şefii!

  1. Pingback: colţul european (30) « Colţu' cu muzică

  2. Pingback: Seymour Joseph Guy (16 ianuarie 1824 – 10 decembrie 1910), pictor american « my heart to your heart

Lasă un comentariu