Lauda Prietenului

Prietenul meu, Zamfir, a acceptat să-mi facă nişte poze … artistice. Adică, să-mi surprindă moaca mea de câine ocoş, în aşa fel încât … să nu mai aveţi nici un dubiu! Uite, de ce-a fost în stare să-mi facă, astăzi, pe la orele şase – şapte ale înserării, în tradiţionala noastră zonă de relaxare, Durgău:

Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru cei care, ÎNCĂ, nu-l cunosc pe celebrul Ulise al II-lea cel Ocoş.

7 gânduri despre „Lauda Prietenului

  1. Era după o partidă de fugăreală – mai mult el în jurul meu, pentru că eu sunt cam obosit – şi una de mâncat biscuiţi „în parte”, la vreo doi km de casă, în zona lacurilor sărate de la Durgău. Am stat pe iarbă, am făcut un rebus, am sunat nişte amici, …!

  2. Pingback: Alt joc cu poze – 23.09.12 « Florina Lupa Curaru

  3. Pingback: Viaţa-n imagini (230912)

  4. Pingback: Pe chibrituri: Cerbul carpatin « Blog de Filumenistă

  5. Pingback: Clipe încremenite (230912) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

Lasă un comentariu