Şi noi, ca Arieşul

Din raţiuni de criză financiară,

echipa de fotbal Arieşul Turda se destramă.

Se va comasa cu o echipă dintr-un eşalon inferior, pentru o formă de supravieţuire.

Din păcate, nu au trecut decât vreo treisprezece luni de la postarea Fine del primo tempo, dar, atunci am reuşit să o rezolv.

În toamnă, am mai avut o sincopă, Atenţiune, se-nchid uşile. Urmează staţia … dar, şi atunci am reuşit să o rezolv.

Din păcate, am ajuns la acelaşi punct, din care, astăzi … nu ştiu cum vom ieşi.

Acum, chiar, nu ştiu cum am reuşesc să o rezolv.

Evident că mai sper, totuşi în găsirea unei soluţii, mâine, pentru revenire.

Din raţiuni de criză financiară, echipa de bloggeri Ulise & Zamfir … NU se destramă.

Se va comasa, „vom strânge rândurile”, pentru o formă de supravieţuire.

Nu intru în descrierea detaliilor, ci, mă voi concentra pe găsirea de soluţii.

Deocamdată, mă tem că …

fără curent şi internet,

nu există blogging.

Sper, … pe curând!

10 gânduri despre „Şi noi, ca Arieşul

  1. Pacat…ca echipele de traditie dispar si apar ciuperci otravitoare gen mioveni, chiajna…dar sa fim optimisti. Florestiul are cativa jucatori ok..si sunt sigura ca impreuna se va forma o echipa buna pentru liga a 2-a si de ce nu mai sus..

  2. Pingback: În topul ZeList actualizat « Florina Lupa Curaru

  3. Ori eu nu mai ştiu unde să citesc, ori antecomentatorii n-au citit decât titlul. Ce am înţeles eu este cu totul altceva şi este cu mult mai grav decât faptul că nişte echipe sportive „fac şi dreg”. Pentru ele sigur se va găsi un sponsor „gras”… cu sponsorul blogului tău e mai problematic … dar , poate apare

  4. Pingback: Pe chibrituri: Daciada « Blog de Filumenistă

  5. Pingback: Alt joc cu poze – 20.02.12 « Florina Lupa Curaru

  6. Pingback: Vechi scăpărări (190212) | Amintiri din filumenie

Lasă un comentariu