Ce părere ai despre blogurile zamfiriene

Ultima şansă de a mă beşteli pentru blog (fără să vă promit că vă muşc!), rămâne deschisă numai până în 4 martie, inclusiv, la ora 23,59. Fix!

http://www.isondaje.ro/sondaj/214515575

Celor care nu aţi trecut ÎNCĂ pe-acolo, vă mulţumesc dacă vă sacrificaţi câteva minute.

30 de gânduri despre „Ce părere ai despre blogurile zamfiriene

  1. Pingback: M’s Movies – Bridge To Terabithia « M's blog

  2. Pingback: Tortura Vrăjitoarei de Halloween ! « M's blog

  3. Pingback: Madi's Animation » Bridge To Terabithia

  4. salut,

    daca ai timp liber poti sa te implici singura(a), impreuna cu amici de ai tai sau familia ta, in coordonarea unei campanii legate de „viata” CAINILOR din localitatea TA;

    asa nu esti obligat(a) sa ai animalul tau de companie pentru ca vei fi coordonator in „lumea animalelor”;

    pentru aceasta ia legatura cu cei care semneaza articolul din 28 octombrie http://www.adoptiicaini.ro/vrei-sa-coordonezi-actiunile-campaniei-mergem-impreuna/ este o ACTIUNE la nivel national;

    o zi buna!

    • # incertitudini: Un maidanez – care a învăţat ce e foamea şi suferinţa! – se ataşează extrem de uşor de un Om. Să vă bucuraţi de viaţă lungă împreună. Mă duc să-l aduc pe Ulise în cuşeta din hol, unde doarme în nopţile prea reci pentru vârsta lui înaintată!

    • # petre: Am – ale mele – câte degete am la mâna dreaptă. Am în grijă – câte degete am la mâna stângă. Nu e nici o problemă, pentru că mai am degete … vreo zece, la picioare!

  5. Pingback: Colindă pentru Moş Nicolae | M's blog

  6. Pingback: Ultima ninsoare « Blogul lui Teo Negură

  7. Pingback: Năbădăiosu` şi Moşu` « Cristian Dima

  8. Pingback: Mai vine Moş Crăciun ? | M's blog

  9. Pingback: Sarbatori fericite!!! | Michaelas Blog

  10. Pingback: LA MULTI ANI !!! | Michaelas Blog

  11. Zamfir, din experienţă ştiu că de multe ori urările pot întrista fiindcă de multe ori, oricât de meşteşugit ar fi făcute şi oricât de bine intenţionet ar fi urătorul, chiar din start iţi dai seama că este puţin probabil sa se implinească, aşa că mă rezum la a-ţi spune că aş dori ca anul ce tocmai şi-a intrat în drepturi să nu fie mai rău ca cel ce tocmai a trecut şi măcar din când in când să ţi se implinească vreri.
    LA MULTI ANI!

  12. Pingback: Eu și Moș Crăciun « Un blog cu năbădăi

Lasă un comentariu