Ulise de altădată

9 ulise2569

Ulise
– pe vremuri –
*
 
Vă invit să vizitaţi blogurile noastre: Turdeanu’, Ulise, Penelopa, Florina, ZOL, Zamphoto, filumenie, Turda, AEFC, colectionara, Magina, precum şi ale prietenilor noştri: zolty, Ella, daurel, diana, iulisa, pitici, dragosteoarbă, carmenstropidesuflet, sorin,

7 gânduri despre „Ulise de altădată

  1. Se pare că legătura dintre tine şi Ulise a fost mai puternică decât mi-am închipuit, dar aîţi dau dreptate fiindcă Ulise, fiind mereu lângă tine a căpătat deprinderi, atitudini, trăiri ce ţineau mai mult de uman.

    • # StropiDeSuflet: Ulise reprezintă 12 ani din viaţa mea. Ani în care eram mai tânăr ca acum, aveam o situaţie materială mai bună ca acum, iar, ei era … mai liniştit de cum e Penelopa! Penelopa e … zurbagioaică! Încetul, cu încetul, acumulează … deprinderi pe care i le indusesem şi lui Ulise. De exemplu: Penelopa fuge la joacă cu un câine şi eu o chem la mine? Vine! A învăţat să aştepte să-i dau mâncarea: pot sta cu grăunţele în palmă, la câţiva cm de boticul ei, şi ea aşteaptă, până îi spun să mănânce! Mergem prin oraş şi e, relativ, cuminte. Nu mai sare la oameni, la cererea mea, lasă ce găseşte pe jos, … Evident, nu chiar de fiecare dată … îi reuşeşte cuminţenia!

  2. Pingback: Samovarul, poveste parfumata la un ceai aromat | my heart to your heart

  3. Pingback: Autoportret | Blog de Căţea

  4. Pingback: Candoare (4) | Florina Lupa Curaru

Lasă un comentariu