L-am dus pe Zamfir la Durgău

Pentru că m-am simţit mai binişor, am ieşit pentru mai bine de două ore la Durgău.

Cu mers agale, cu opriri dese, fără zbenguiala de altă-dată, …

pentru că …

se pare că îmbătrâneşte Zamfir!

 Ne-am întâlnit cu o bunică harnică – şi un căţeluş ştrengar! -,

  cu o vacă şi două gâşte,

  cu o găină

 şi cu o căţea legată – ne privea cu nostalgie! -,

În letopiseţ, s-a consemnat: Dl.  Ulise a conversat cu Dl. Cucu

 Ne-a vizitat o şopârliţă verde!

 Am împărţit biscuiţi, între noi

 O altă perspectivă, legănată!, asupra lumii

 Pierduse lesa şi a folosit o improvizaţie: o sfoară groasă. L-am iertat pentru că zgarda era o fundă roz!

 Am salutat Cheile Turzii – cine ştie dacă vom mai merge vreodată, împreună, pe-acolo …

 Am primit salutul irişilor

 La final, … amicul a dat de băut!

Ulise

 Şi Zamfir

Notă:
aceasta este postarea cu nr. 1.500.
Păi, nu-s mare blogger?!

7 gânduri despre „L-am dus pe Zamfir la Durgău

    • # Carmen: Din păcate, este prima ieşire mai mare după trei luni de tratament. Are insuficienţă cardiacă şi nu mai are voie să facă efort. Altă-dată, în cele două ore petrecute în natură, ar fi cutreierat neostoit, toată zona. Acum, … ne bucurăm că putem ieşi.

  1. Pingback: Pe chibrituri: Tainele viitorului | Blog de Filumenistă

  2. Foarte faine pozele, acum după atâta frig și vreme rea, însfârșit mai putem face câte o plimbărică 😀 .Vă aștept și pe la Bogata sâ bem ceva înpreună ca de fiecare dată 😀 .Multă sănătate

Lasă un răspuns

