Blonda, starurile şi ardelenii

De pe net, am copiat două chestii hazlii, ca să mă dau mai ocoş decât sunt:

Logică … blondă
O blonda ii povesteste unei prietene:
– Am sa-ti relatez un fapt cu totul si cu totul ciudat, draga, daca stii sa pastrezi un secret. De o saptamana, sambata trecuta mai precis, suna cineva la mine la usa .
Deschid si in fata usii, un barbat tanar, inalt si frumos, ma intreaba:
– Sotul dumneavoastra este cumva acasa?!
– Nu, spun. La care ma ridica in brate, ma duce in dormitor, ma pune pe pat si ma iubeste sanatos …
Luni a aparut din nou. S-a intamplat acelasi lucru. Si marti, si miercuri. Mor curiozitate, …
– Oare ce doreste acest barbat de la sotul meu?! Că, eu nici nu sunt măritată!

Mesajele starurilor la sfârşit
Ion Iliescu: ”Are cineva nevoie să-i ud florile după?”
Chuck Norris: ”Hai că poate-l mai amân, dacă mă rugaţi frumos.”
Gheorghe Hagi: ”Dacă vă e frică de apocalipsă nu intraţi pe planetă.”
Crin Antonescu: ”Să privim jumătatea plină a paharului: sfârşitul lumii e începutul odihnei veşnice!”
Sergiu Nicoaescu: ”Asta cu apocalipsa e idee furată dintr-un film al meu din anii ’30, sper că măcar o să-mi pună numele pe genericul final.”
Adrian Năstase: ”Vine şi la bogaţi?”
Traian Băsescu: ”Ca să mai amânăm puțin inevitabilul, am rugat-o pe Roberta Anastase să facă numărătoarea inversă.”
Ion Cristoiu: ”Mai bine că vine, şi-aşa nu puteam să pronunţ <<mayaşii>>. Să sperăm doar că n-or să-l aducă şiiţii sau suniţii.”
Florin Piersic: ”Asteroidul ăsta pe care-l văd venind spre noi îmi aminteşte de …”

Atât. Ne vedem, … după!

Cum, adică,

unde-s ardelenii?

Uite-i:

d DSC06291 d DSC06293  d DSC06296d DSC06294 d DSC06295  d DSC06299 d DSC06301  d DSC06309 d DSC06303

Am ieşit din curte

– după vreo zece zile de lâncezeală! –

la Durgău.

d DSC06313

Doar, am urcat pe Călăraşi

şi am coborât pe Aleea elevilor,

împuţită de canalizarea înfundată …

… spre sănătatea adolescenţilor?!

Balustrada a fost furată

şi, dacă alunecă vreun elev,

cade cu mâna, exact, …

în zoaiele prelinse din canalizare!

Dacă se mai şi răneşte …

5 gânduri despre „Blonda, starurile şi ardelenii

  1. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (semifinala 3) « Colţu' cu muzică

Lasă un răspuns

