Cum să mă fac mafiot

A DSC06026

Flăcăul unor prieteni, care-şi numără vârsta pe degetele unei singure mâini, vrea să se facă – când va creşte mare, nu, acum! – … mafiot! Aşa cum, eu, la vârsta lui, năzuiam să ajung „şofer de avioane”!

Ca un adevărat prieten, ce le sunt, am răscolit tot internetul şi am găsit răspuns la întrebarea:

a dracusorCum să mă fac, şi eu, mafiot?

Un ţigan merge la un mafiot acasa.
– Domnu’ mafiot, io m-am saturat de ciobanit si vreau sa ma fac mafiot.
– Eeee – zice mafiotul, ciobanului – toate la timpul lor. Uite ! Ai mata o casa, ca a mea, cu doua etaje ?
– Nu! – spune ţiganul
– Ai in garaj doua BMW-uri ?
– Pai, n-am.
– Ai un lant de aur, ca al meu, la gat ?
– N-am !
– Ei, vezi?! Cand ai toate astea, vino la mine si te invat!
Pleaca ţiganul, necăjit, acasa, intra pe poarta curtii sale si striga la sluga lui:
– Ioanee! Da, repede, trei etaje de la casa jos, schimba rolls-royce-urile cu BMW-uri si desfa lantul de la caine, … ca ma fac mafiot.

Deci, amicii mei vor dărâma câteva etaje de la blocul lor, vor schimba Volga pe BMW-uri, …

Copilul, va avea viitorul în faţă, ca să se facă, fie mafiot, fie interpol-iţist, …

a copil DSC05881Pentru că, în 21 decembrie, …

Sfârşitul Lumii va ajunge şi în România. Va privi, în stanga, apoi, va privi în dreapta …
Mi se pare că am fost, deja, pe-aici!
Va spune el şi … va pleca mai departe.

Şi o problemă de … logică:

a ganditorEa: Fumezi?
El: Da.
Ea: Cate pachete pe zi?
El: 2 pachete.
Ea: Cat costa un pahet?
El: 12 lei.
Ea: De cat timp fumezi?
El: De vreo 20 ani.
Ea: Deci, daca un pachet costa 12 lei, tu fumezi 2 pe zi, inseamna ca cheltui 720 lei pe luna. Intr-un an se fac 8.640 lei, corect?
El: Corect.
A DSC06047Ea: Asadar, daca pe an cheltui 8.640, nemaipunand la socoteala inflatia, in ultimii 20 ani, pe ţigări, tu ai cheltuit 172.800, corect?
El: Corect.
Ea: La 4,50 lei/euro, vine cam 38.400 de euro. Corect?
El: Corect.
Ea: Stiai ca, daca nu ai fi fumat si ai fi strans banii astia intr-un cont de economii, adunand si dobanzile aferente celor 20 ani, ti-ai fi putut cumpara un Mercedes luxos?
Are dreptate. Dar, i-am pus şi eu două întrebări:
El: Fumezi?
Ea: Nu.
El: Atunci, unde dracu‘ ti-e nenorocitul ala de Mercedes luxos?!

a dacia 21488_640Dacă am ajuns la maşini, iată, interiorul unei … Dacia!

*

Notă: nu toate imaginile îmi aparţin …    

Sfârşitul Lumii a ajuns şi în România. A privit în stanga, a privit în dreapta…
– Mi se pare că am fost deja pe aici! – a spus el şi a plecat mai departe.
2 gânduri despre „Cum să mă fac mafiot

Lasă un răspuns

