Şi a fost ziua a patra

După cum am promis, la cea de-a patra ediţie a plimbării cu biciclete „masa critică turdeană am participat şi eu.

Ne-am adunat în Parc (acolo unde „nu e voie să fotografiezi”!), ne-am fotografiat şi am plecat spre Băile Sărate, în două plutoane: unul cu biciclişti, altul cu … şmecheri!

Noi, şmecherii – eu, Zamfir şi unul cu braţ de … ghips! – am mers cu maşina şi i-am susţinut moral!

Ne-am oprit la „Bradul”, pentru un popas.

Aici, ne-am despărţit. Noi, bloggerii – adică: eu şi cu Zamfir – ne-am întors, pe aleea elevilor de la Agricol, acasă.

Ceilalţi, cu mai puţine lăbuţe şi cu câte două roţi de căciulă, au mai dat o tură prin Băi, s-au mai oprit, acasă la unul dintre ei, la un suc … de fructe  (struguri, hamei, …), apoi, au revenit şi ei în lumea civilizată şi cu miros de fum de maşini din oraş.

Participanţi la cea de-a IV-a ediţie a plimbării cu biciclete „masa critică turdeană”
Cel din faţă sunt eu, Ulise al II-lea cel Ocoş

Pentru că a plouat, eu m-am culcat. Dar, l-am rugat pe Colegul Zamfir să vă scrie povestea. A pus şi nişte poze. Făcute de el şi de alţii.

Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru alte poveşti, imagini şi filme, mergeţi pe fakebuk.

Şi … nu uitaţi să vă scrieţi în agende:

Ediţia a cincea va avea loc VINERI, 31 august.

Voi merge din nou?!

Dacă vă place cum am … lătrat!

Prin „pana” Prietenului Zamfir,

cronicarul turdean.

Să vă văd comentariile!

Nu numai cu DA sau NU, că nu-i … reverendum!

*

Update: un filmuleţ oferit de Marin Mărie:

5 gânduri despre „Şi a fost ziua a patra

  1. Pingback: Julian Onderdonk (30 iulie 1882 – 27 octombrie 1922), pictor texan impresionist « my heart to your heart

Lasă un răspuns

