Urcări şi … picături

Printre 64.734 de bloguri, ale mele şi ale colaboratorilor mei, urcă şi coboară. Astăzi, le-am ordonat după … saltul făcut în top:

Topul urcărilor:

+2.728 * aefcfoto.blogspot.ro * 19.943

+605 * colectionaramodoro.wordpress.com * 9.028

+493 * zamphotograph.blogspot.ro  * 20.882

+160 * florinapacuraru.wordpress.com * 5.764

+70 * zamfirpop.wordpress.com * 992

Topul … picăturilor:

-1.270 * aefcfoto.blogspot.com * 11.254

-721 * zamfirpop.over-blog.com * 9.446

-449 * zamphotograph.blogspot.com * 8.544

-353 * filumenie.wordpress.com * 7.918

-204 * zamfirpop.com * 6.326

-113 * blogulise.wordpress.com * 3.666

-1 * manastireamagina.wordpress.com * 21.326

*

De remarcat: Turdeanu’ reintră în prima mie!

*

Din păcate, am ajuns la fundul sacului, la un pas de falimentul actiivităţii de blogger. Pentru a putea continua, am nevoie de ajutorul vostru: folosiţi informaţiile din imagine (pentru orice donaţie, oricât de mică! pentru detalii, postaţi un comentariu şi vă răspund la adresa de e-mail ce-mi indicaţi acolo şi care nu va fi publicată!)

3 gânduri despre „Urcări şi … picături

  1. Mii de mulţumiri – vreo 5.764, cum ai spune tu, Prietene Zamfir! – pentru că mă ajuţi să menţin blogul în viaţă şi să fie cunoscut (un eufemism pentru peste 80% din muncă!).
    Îţi trimit o mică donaţie. Ştiu că este simbolică, dar, şti că trebuie să trimit lunar în ţară o sumă destul de mare.
    Nu este o plată, ci, o reverenţă pentru tot ce ai făcut pentru mine. Chiar şi aici „mă dau mare” cu multe lucruri învăţate de la tine. Multe din avertismentele pe care mi le-ai dat s-au dovedit perfect reale şi am fost fericită că ştiam cum să reacţionez, ştiam cum să mă descurc, aici, într-o lume pe care o credeam mai bună, mai dreptă, mai corectă.

  2. Pingback: Daca se publica rezultatele… « Daurel's Blog

Lasă un răspuns

