Lătrături ocoşe (310612)

„Masa critică” turdeană

– a ajuns la cea de-a treia ediţie!-

(data aviatoare, nu mai iei tu bicicleta … fără mine!)

*

Vă sugerez să citiţi: zamfirpop.wordpress.com, blogulise.wordpress.com, zamfirpop.com, florinapacuraru.wordpress.com, filumenie.wordpress.com, zamphotograph.blogspot.ro, zamfirpop.over-blog.com, colectionaramodoro.wordpress.com, aefcfoto.blogspot.ro, …

Fără erata:

să nu-mi spuneţi că iunie are numai treizeci de zile!

7 gânduri despre „Lătrături ocoşe (310612)

  1. Pingback: “Masa critică” turdeană – la a treia ediţie! « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

    • # Florina: L-am tot înţeles, l-am tot iertat, … Are noroc că-s … câine bun! Chiar dacă m-a tot ameninţat că pune pe portiţă un afiş: „Câine rău” Nu papă tot!”.

  2. Faina bicicleta ai Zamfir! De ce nu are si Ulise una? Pai asta e prietenie ori subordonare?
    Draga Ulise, cand mai arunci o privire si un latrat spre bolg, vreau sa stii ca ma gandesc cu drag la tine. Banuiesc ca te mai ia stapanul in excursie i ca are grija de tine. Cat despre masa critica, nu spun decat ca, e un subiect de bipezi dotati cu neste roti in plus. Va saluta pe amandoi, cititoare veche, de departe. 🙂

    • # Gabriela: Ai apărut ca o … fată din vis!
      1. Noi nu suntem „stăpân şi subaltern”, ci, … Prieteni.
      2. Când mergem în echipăm de trei: eu, Zamfir şi bicicleta, nu este o problemă că ei se depărtează, pentru că ŞTIU că mă vor aştepta la o umbră.
      3. Grijă avem, unul de celălalt de aproape o duzină de ani. Chiar în astă-seară, a desigilat sticla de lapte peste lăboşelul meu. Şti, ce bun era? Şi cu cei câţiva biscuiţi puşi alături … Mâine, presimt că am ceva oase la micul dejun! L-am mirosit eu, dar, nu l-am lătrat.
      4. De câteva zile, pleacă dimineaţa şi revine seara, îngândurat. Nu am mai ieşit nici la câmp …

    • # Gabriela: Chiar dacă ar avea dreptul – adolescenţii sunt îndrăgostiţi Primăvara şi el va împlini douăzeci de ani (a treia oară!) la anu’, Prietenul Zamfir nu e îndrăgostit. Când era … hălăduiam în trei pe coclauri!

Lasă un răspuns

