Joia, na!, ZeList!

Joia, na!, a mai ieşit o actualizare a ZeList-ului.

Am selectat, din cele 64.349 de pe listă

1.302 (-30 p) – zamfirpop.wordpress.com

3.453 (+134 p) – blogulise.wordpress.com

4.469 (+121 p)  – zamfirpop.com

6.399 (+235 p) – florinapacuraru.wordpress.com

8.288 (+672 p) – zamphotograph.blogspot.com

10.167 (-743 p) – filumenie.wordpress.com

11.528 (+831 p) –  zamfirpop.over-blog.com

11.589 (+536 p) – aefcfoto.blogspot.com

12.064 (-234 p) – colectionaramodoro.wordpress.com

le-am amestecat pe toate, blogurile mele, ale asociaţiei ecologiste şi prietenilor, într-un top ad-hoc. şi constat că, în afară de Turdeanu’ şi cele de filumenie, toate cresc.

N-am uitat să adaug şi Bonusul.

10 gânduri despre „Joia, na!, ZeList!

    • # vienela: Am explicat, de mai multe ori: ZeList este un clasament, după criterii nu prea lămurite.
      Topul oferă o imagine, subiectivă, despre o situare a blogului în masa blogosferei, în principal, pe criteriul interdependeţei (vizite, comentarii, like şi link, …).
      Personal, îmi oferă sugestii privind munca la bloguri. Evident, fără a face icoană din această clasificare. De exemplu, este important că blogurile de care mă ocup, direct ori ca îndrumare, sunt în primele 12 mii din 64.

      • Nu sunt convinsa ca astea ar fi criteriile de departajare. Cum iti explici ca vechiul meu blog, dupa doua luni de activitate, a ajuns pe pozitia 589, iar acum, dupa ce de o saptamana m-am mutat, este pe pozitia 599?

      • # vienela: Am precizat că nu cunosc clar care ar fi criteriile ZeList. Nu sunt singurul.
        Așa cum nu ești singura care se miră! Am încetat, de mult timp deja, de a mă mai mira ori de a încerca să înțeleg. Constat, pur și simplu.
        Din informațiile complexe prezentate, aleg ce pot folosi ca învățăminte. În rest, mai important este că discutăm, că ne citim, că ne bucurăm că bloguim împreună!

  1. Zelist-ul este o vrăjeală şi am mai spuso. Vechiul blog era pe o poziţie mult mai mare ca cel pe care îl folosesc acum . Pe cel vechi nu am mai scris de luni de zile. Multă sănătate

    • # zoltybogataa: Problema este mai complicată decât pare. Vechiul blog are o mulţime de legături, pe care noul blog nu le are, pe care ZeList le ia în considerare.
      Important este … să fim sănătoşi!

  2. Pingback: Vechi scăpărări (180512) | Amintiri din filumenie

  3. Pingback: Esaias van de Velde (17 mai 1587 – 18 noiembrie 1630), pictor peisagist olandez « my heart to your heart

  4. Pingback: Pentru chibrituri « Blog de Filumenistă

  5. Pingback: Vechi scăpărări (200512) | Amintiri din filumenie

Lasă un răspuns

