‘s Fecioară!

Am ajuns la postarea cu nr. 1.111

Prietenul meu, Zamfir, crede că m-am născut la 14 septembrie 2000 (notaţi-vă data în agende! nu uitaţii: puteţi trimite, chiar şi în avans, pachete cu oase de lei ori, chiar, cu lei! Grei, desigur). Deci,

‘s Fecioară!

Nu-mi amintesc precis.

Dar, dacă nu pot contesta, aprob.

Caut pe site-ul cu informaţii despre zilele de nsaştere şi găsesc că:

Results for 14th September 2000 :

  • You were born on a Thursday. – … adică, pe româneşte, era … luni, marţi, miercuri, joi, vineri, sâmbătă sau duminică …
  • You were born in a leap year. – ce-i aia?! eu ştiu numai de goodyear!
  • Your star sign is Virgo. – v-am spus că-s Fecioară! ‘ntr-un altar să mă pui, la închinat!
  • Your birthstone is Sapphire. – de-aia-s Prieten cu Zamfir-Safir!
  • Your birth flower is Aster or Forget-me-not. – oauuu! micuţa aia, cu corolă de peruzele!
  • The season was Autumn. – da?! eu credeam că a fost Primăvară! Mai ales, după … 1 noiembrie, când l-am întâlnit pe Zamfir, care a făcut din mine un … papă-lapte!
  • You were born in the Chinese year of the Dragon. – chiar aşa  sunt: un veritabil şi venerabil, veneric, chiar – de când am muşcat-o pe Venera!, dragon … sub acoperire de mieluşel!
  • The US President was Bill Clinton (Democratic). – şi, ce dacă?!
  • The UK Prime Minister was Tony Blair (Labour). – parol, monşer?!
  • You are 11 years 6 months 23 days old. – poveşti!
  • It is 160 days until your next birthday. – nu contează: Zamfir îmi dă mereu tort de … oase, de face, din fiecare zi, o ziuă a mea; chiar şi fără oase, când o întindem într-o hălăduialăăăăăă, e ziua … noastră!
  • In dog years you are 77 years old. – e-te-te, fleoşc, sarmaua! suntem tineri, tinageri, amândoi: eu am 11 şi el 19! chestia cu „realitatea” sau „echivalenţa”, nu ne interesează, pe niciunul dintre noi!
  • You are 4,223 days old. – oau!
  • You are approximately 101,360 hours old.– oaaaaau!
  • You are approximately 364,896,289 seconds old.– oooooaaaaaauuuuuuuu, sunt milionar în secunde? bine că nu-s în … terţe ori în cvinte!

Ce vremuri, dom'le!

Coda, adică, coada: poza nu este de pe site, ci, mi-a făcut-o Zamphotograph!

2 gânduri despre „‘s Fecioară!

Lasă un răspuns

