Ist zel ist!

Pentru un timp, aceasta va fi ultima postare.

Pe curând … sper!

*

Săptămâna aceasta, sunt peste 63.898 de bloguri

Topul blogurilor mele:

zamfirpop.wordpress.com   Scor: 0,587 ,  Pozitia: 1711 -247 pozitii

blogulise.wordpress.com   Scor: 0,385 ,  Pozitia: 3747 +30 pozitii

florinapacuraru.wordpress.com   Scor: 0,341 ,  Pozitia: 4754 -602 pozitii

zamfirpop.com   Scor: 0,320 ,  Pozitia: 5391  -110 pozitii

filumenie.wordpress.com   Scor: 0,274 ,  Pozitia: 7471 +1535 pozitii

zamphotograph.blogspot.com   Scor: 0,260 ,  Pozitia: 8415 +1488 pozitii

colectionaramodoro.wordpress.com   Scor: 0,228 ,  Pozitia: 11395 -1027 pozitii

aefcfoto.blogspot.com  Scor: 0,237 ,  Pozitia: 10493 +438 pozitii

zamfirpop.over-blog.com   Scor: 0,226 ,  Pozitia: 11689 +259 pozitii

Concluzie: nu e chiar foarte rău!

Bonus:

Concluzia finală: mai treceţi pe-aici.

Sfat: accesaţi linkurile spre blogurile enumerate  şi spre altele, cum ar fi: lunapatrata, piticivoinici, ivanusca, tu1074, Aurora (te rugăm să te faci bine pentru că ne lipseşti!), Melly, Teo, Mateescu, Gabrielena, daurel, plutacupaparudeTudor Enea,  …, mergeţi prin taraluiandrei, ca să vedeţi cum se pregăteşte letsdoitromania pentru curăţenia generală din 10 iunie 2012!, mergeţi să vedeţi ce mai face  zoltybogata şi nu uitaţi de costin-comba şi vis-si-realitate

13 gânduri despre „Ist zel ist!

    • # daurel: Ce mult mă distrează chestia aceasta: eu anunţ că nu mai am internet şi „prietenii” dau, imediat, „like”! Mulţumesc! Merită să mă zbat să mai ajung, din când în când la internet, ca să aflu ce „prieteni grozavi” am!

  1. Pingback: Ziua Mondială a Apei, World Water Day, 22 martie « my heart to your heart

  2. Pingback: Intuitia feminina… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

      • Reuşita lui probabil , reusita ta este alta , sunt convins . Nu suntem degeaba , asta ar trebui să ne ghideze , restul contează mai putin , zic eu !

      • # SoriN: Am afirmat de multe ori că ZeList este doar un semn de orientare prin blogosferă. „Reușita” reală ești tu: Cetitoriul care adăști prin postările blogurilor mele.

  3. Pingback: Perspective « Daurel's Blog

  4. Cred ca am replicat si n-a aparut.
    Regret „like”; mi-am dat seama imediat ca am gafat.
    PS. Daca as fi jmeker as spune ca nu stiu ce inseamna acel cuvant…

    • # daurel: Greșeala recunoscută, pe jumătate, este iertată! Ești un jmeker adevărat!
      Mă uluiesc oamenii cu pretenții – patrioți, intelectuali, oameni serioși, etc. – care dau acest like pe proiectul de distrugere a Roșiei Montane!

  5. Tu şi Ulise mi-aţi trimis cel mei frumos mesaj inclus în ping ! Vă mulţumesc cu toţi stropii de suflet! Ochiul drept mai face încă „figuri”. Sunteţi singurii la care am lăsat acest mesaj. Cred că deja aţi început hălăduiala pe drumuri de munte! Vă doresc la amândoi dumeţii cât mai benefice !

    • # StropiDeSuflet: Ne bucură exclusivitatea mesajului adresat echipei noastre: într-adevăr, am continuat (pentru că numai alte probleme ne opresc, uneori, iarna!) hălăduielile. Sâmbătă am fost la Pensiunea fără nume. Acum, are și nume, pentru că l-am cunoscut pe „proprietar” – Tavi – și pe „administrator” – Șoani – și am primit, „oficial”, dreptul de a ne opri oricând pe-acolo! Ieri am fost în inspecție la biserica de lemn din Hărcana. Și … va urma!
      Tot împreună, îți dorim muuuuultă sănătate!

Lasă un răspuns

