‛s porc auto

‛s porc auto … declarat! Mă declar şi eu, cum a făcut Adrian Păunescu într-o emisiune televizată, porc. De ce? Păi, spuneţi şi voi: potrivit unui proiect de ordin al ANSVSA

În vecinătatea porcilor din ferme vor fi interzise zgomotele puternice, bruşte sau constante,

Mie, vecinul hipopotam îmi bubuie manele cu 140 de db, când are chef de chef în curte!

în zona lor de odihnă trebuie să se evite curenţii de aer

Zamfir nu mi-a montat aer condiţionat în cuşcă!

fermierii vor fi obligaţi să le asigure o luminozitate de cel puţin 40 de lucşi opt ore pe zi

Aş avea şi eu televizor în cuşcă, în timpul serviciului de pază de noapte, ca un poliţist comunitar sau un paznic de şcoală

În timpul verii, umiditatea relativă în spaţiul de creştere a porcilor va fi mărită artificial cu ajutorul pulverizatoarelor amplasate pe plafon,

Oaaaaaaaaaaaaaaauuu, ce fain ar fi!

iar nivelul noxelor din adăpost nu trebuie să depăşească 15 mg/m3 (cred că au vrut să scrie „mp3”!),

… că mă omoară praful şi strănut!

potrivit unui proiect de ordin pentru aprobarea normelor metodologice de monitorizare a standardelor de microclimat pentru porcinele din exploataţiile comerciale.

Am doar o pretenţie: să nu mă taie de Ignat! Auzi, Ionele!?

Un gând despre „‛s porc auto

  1. Pingback: Duminică, după sâmbătă

Lasă un răspuns

