Dezastruuuuuuuuu!

Un adevărat ţunami peste poziţiile blogurilor mele în ZeList! Sau o eră glacială!

Lista lui Zamfir

Căzături între o mie şi nouă mii de poziţii! Total inexplicabile! Dar … şi alţii ocupă poziţii neaşteptate: 2 . umbrelaverde.ro, 7 . groparu.ro, 48 .  costin-comba.blogspot.com, care, s-a adaptat mai bine decât 75 .  vis-si-realitate-2.blogspot.com !!!, 118 .  grapefruits.wordpress.com, 136 .  ivanuska.wordpress.com, 209 .  roxanaiordache.wordpress.com, 267 . teonegura.wordpress.com, 377 . aliceee-traveler.blogspot.com, 409 . lunapatrata.wordpress.com, 434 . rokssana.wordpress.com, 452 . adriana-dardindar.blogspot.com, … Verificaţi, la fiecare, poziţia de săptămâna trecută!

Pare a fi vorba despre o schimbare (secretă, evident!) a regulilor jocului.

Bonus:

aici

La bonus, nu s-au schimbat regulile!

Să aveţi o zi foaaaaarte bună în fiece zi!

16 gânduri despre „Dezastruuuuuuuuu!

  1. # Vania: Absolut, 101%, de-acord! Ma distreaza numai tipic-romaneasca schimbare a regulilor, din mers si neanuntata!
    1. NU pentru zelist scriu pe blog.
    2. NU zelist imi spune daca scriu degeaba ori ba! Domnia Ta imi spune ca este, macar unul, care ma baga in seama!
    3. NU am ravnit niciodata la pozitii in clasamentele intocmite pe smecherii. Prin ’83, cu echipa, am ocupat locul I, dupa probele concursului, si am fost mutati pe locul IV, dupa jurizarea … sacoselor. De-atunci, ma feresc de „concursuri”.

    • # Luna patrata: Singura treaba importanta este … sa mai putem vedea Luna … patrata!
      Despre seriozitatea ZeList-ului, multi si-au exprimat – in timp – indoiala. Acum, avem certitudinea?!
      Sa fie EI sanatosi si NOI sa bloguim FERICITI!

  2. Te salut Zamfir !
    Precum şi antevorbitorii acuz si eu ne-imformarea şi până la urmă ştii ce pagubă-n ciuperci , noi tot aceeaşi suntem . Dar ştii ce mi-a sărit în ochi ? majoritatea blogurilor din frunte au căzut mult de tot în top iar cei de la finalul clasamentului în general au crescut exagerat de mult , dar nu asta este curios ci faptul că dacă analizezi graficile chiar şi cei care au crescutt la puncte în grafice au scăzut ceea ce nu e normal . Ceea ce ma face să gândesc că este undeva o greşeală .
    Puţin important , noi să fim sănătoşi !

    La bună citire şi multă inspiraţie pe mai departe !

  3. Bine te-am găsit!

    Dezastruuuu!
    Când am văzut clasamentul nu mi-a venit să cred. De pe poziţia 281 am ajuns pe 564, realizând o prăbuşire de 283 de puncte. În tot acest timp vizitele făcute pe blogul meu, comentariile au crescut mult. Nu înţeleg prăbuşirea. Ceea ce a sesizat Sorin am văzut şi eu. Bloguri pe care se intră rar, iar graficul evoluţiei rankului arată scădere, apar undeva sus…către stele…Am exagerat putin 😉
    Dacă s-a schimbat ceva, nu trebuie să ştim şi noi?
    Cum pot fi contactaţi?
    Eu am vrut să renunţ la clasamentul lor, dar de fapt valoarea celor scrise de mine pe blog nu mi-o dă ZeList. Nu toţi care sunt propulsaţi de ZeList pe poziţii fruntaşe au ceva de spus. Eu mă bucur pentru faptul că am prieteni de calitate.

    • # Gabriela Elena: Topul este orientativ. Niciodata nu a reliefat nici valoarea, nici cat de vizitat esti, ci, interactivitatea din blogosfera. Ce inseamna asta? Cine poate sti?
      Dar, acum, s-a rasturnat toata scara! Nu am avut activitate mai redusa in ultimul timp. Nu am dus lipsa de vizitatori. Am fost comentat, bagat in seama, linkuit, … si am cazut cu o mie, pana la noua mii! De ce?! Aici este problema!
      Am primit promisiunea unei explicatii … acum un an. Respectivul este din echipa Zelist, dar, fiind roman … mai astept!
      Sterge-ti lacrimile si pune-te pe treaba! Nu scriem pentru Zelist!

  4. Pingback: Gerul, Vasile Alecsandri « my heart to your heart

    • # g1b2i3: Te-nşeli! Nici Zelist şi nici Alexa nu sunt foarte importanţi. Cu adevărat, foarte importantă eşti Domnia Ta, cea care ai citit şi comentat o postare de pe blogul meu!

Lasă un răspuns

