Bancuri cu tribul funcţionarilor

Aproape un deceniu am făcut parte din TESA – tribul funcţionarilor. Circulau fel şi fel de bancuri în care era incluşi, noi, cei „neproductivi”. La un moment dat, se punea, chiar, problema ca Autobaza să-şi reducă numărul de TESA, prin … divizare în trei firme. Deci, să nu mai fim o firmă cu 20 de TESA, ci, trei firme cu câte 10 TESA! Aşa cum, la un alt moment, primăria şi-a redus numărul de salariaţi, de la 107 la …120, prin crearea unui serviciu nou, separat! Să revenim la bancuri. Acum, se numesc „bancuri corporatiste”! Am transcris câteva (unele au circulat şi pe vremea lui Ceauşescu!):

Femeia de serviciu corporatista
Dupa ce da cu mopul femeia de serviciu corporatista se opreste intr-un colt al camerei si asteapta.
Trece un CEO.
– Ce asteptati?
– Feedback, maica, feedback!

Cum poti sa excelezi la birou?
Pasul 1: Deschizi un Excel.
Pasul 2: Incepi sa excelezi

Fumatul in timpul orelor de program
Intra seful:
– V-am spus: in timpul lucrului nu se fumeaza!
Unul dintre muncitori, uitandu-se la sef:
– Dar cine lucreaza?

Prima de Pasti
Angajatii unei companii multinationale sunt intrebati ce vor face cu banii din prima de Paste:
Elvetianul: Din banii de prima imi cumpar o barca.
Reporterul: Si cu restul?
Elvetianul: Imi renovez fatada casei.
Englezul: Din banii de prima imi cumpar o masina sport.
Reporterul: Si cu restul?
Englezul: Ma duc intr-o excursie in Africa
Romanul: Din banii de prima imi cumpar un pulover.
Reporterul: Si cu restul?
Romanul: Restul mi-l da in mana. (în varianta cu TESA, era: Restul îl pun în puşculiţa copilului, ca să se bucure şi el.)

Banc cu project manageri
Care sunt fazele realizarii unui proiect?
1. Entuziasm.
2. Sudoare.
3. Deznadejde.
4. Cautarea vinovatilor.
5. Pedepsirea nevinovatilor.
6. Premierea celor care n-au avut nici o treaba cu proiectul.

Notă: Bancurile sunt luate de pe Strada Peretelui.

Un gând despre „Bancuri cu tribul funcţionarilor

  1. Pingback: Gerul, Vasile Alecsandri « my heart to your heart

Lasă un răspuns

