Ulise e pe drum

Dialog foarte matinal, la puţine minute după ce orologiul din turnul bisericii a bătut de şase ori:

– N-ai somn?
– La ora asta, de regulă sunt obosit … de lucru
– Atunci, odihnă plăcută!
– Odihnă? Aştept să se trezească Măria Sa, să-i dau medicamentul, apoi, să-l chinuiesc, aşa cum m-a învăţat veterinara! Apoi, să-l trag de mânecă pe croitor ca să-i termine hăinuţa Măriei Sale!
– Mă bucur că e pe drumul de însănătoşire!

Aşa cum v-am informat deja, autovindecarea o dublăm cu tratamentul indicat de Dr. Margareta UDVARY, (unde ne-a dus şi adus taximetristul lui Ulise – Vasile Olteanu, 0752277255) şi Ulise se înzdrăveneşte vizibil.

După ce suntem din nou apţi de hălăduieli, vom merge să vizităm Pensiunea Canină JAD, din Tureni – pe drumul nostru spre izvorul de mărătoare de la Miceşti.

10 gânduri despre „Ulise e pe drum

  1. Pingback: Am gresit, dar … « Daurel's Blog

    • # modoro: Ne bucurăm că putem să venim, aşa de repede, şi cu veşti bune. Dacă aş avea câte un leu pentru fiecare dată când l-am mângâiat şi şi l-am rugat să se facă bine … Mulţumim, Prietenă de (prea) departe!

    • # Ioan: Ai înţeles perfect: Ulise este adevăratul „stăpân” din cuplul nostru. Dacă eu aş fi fost stăpânul, rezolvam situaţia rapid, aşa cum m-a îndrumat un … „om”: îi dădeam una-n cap şi gata! Pentru că noi suntem Prieteni, de mai bine de 11 ani, am împărţit şi momentele bune şi pe cele rele. Dacă l-ai vedea cum se poartă atunci când nu mi-e mie bine …

  2. Pingback: Cornelis Springer(1817 – 1891), pictor olandez « my heart to your heart

Lasă un răspuns

