Poliţia loyală Turda, zice (la 13.01.12)

Comunitari negri şi verzi

Era odată o oglindă care înghiţea mincinoşi.
Într-o zi, a trecut prin faţa ei un doctor şi zice:
– Dacă stau şi mă gândesc bine, eu niciodată n-am uitat o ustensilă într-un pacient.
HAP!, oglinda îl înghite. A doua zi, trece prin faţa oglinzii un avocat:
– Dacă stau bine şi ma gândesc, eu niciodată nu mi-am minţit clientul.
HAP!, oglinda îl înghite şi p-ăsta. A treia zi, trece un poliţai:
– Dacă stau şi mă gîndesc …
Şi, HAP!, oglinda îl înghite.

Raportul săptămânal

(nu va mirati ca nu este link pentru ca, dinspre politie e tot … pas, fraierilor!)

Bonusul

Noi blocatori ai gangului "de trecere" înspre piaţa din centgru

Să încheiem, tot râzând
(ce poţi  face când vorbeşti despre vajnicii apărători ai … „legii şi ordinii”?!):

Un politist, vorbind cu Moartea si notand in carnetel:

„Deci, ziceti ca inainte sa intrati in Romania aveati o coasa …?”

3 gânduri despre „Poliţia loyală Turda, zice (la 13.01.12)

  1. Pingback: Jean-Baptiste van Loo, Henri Fantin-Latour, Berthe Morisot, Cecil Beaton, artisti nascuti in14 ianuarie « my heart to your heart

Lasă un răspuns

