Poliţia loyală Turda, zice (la 06.01.12)

Poliţia Loyală (arhitectului Mirciulică) Turda,

la 6 ianuarie 2012,

zice

pas

Că biblioteca s-a deschis deja.

Ei tac ca să nu mai trebuiască să ne spună ce au făcut în prima săptămână a anului

(au râgâit, au mâncat cărbuni, au băut moare, …?!)

şi nici nu-mi răspund ÎNCĂ la întrebările de prin septembrie.

2012 e an bisect, deci, mai au timp!

  

Update: Spre seară, aproape de orele opt ale serii, am trecut prin centru. Am văzut, vis a vis de hotel, maşina albă cu inscripţia POLIŢIA LOCALĂ şi …
–  o jună puradeluţică (pardon: o jună din etnia …, care nu poate dacă nu strică ori spurcă ceva – ca să nu mă mai certe vreun consilier!) de vreo opt-zece anişori se juca cu coroana, depusă ca omagiu, la baza statuii Crăişorului;
– în apropiere, o turmă de discriminaţi, cam în locul – de lângă Teatru – în care am fost lovit de derbedeul despre care poliţia spune că nu a făcut ceva grav (păţi-o-ar fiul poliţistului ce am păţit eu!), au obligat – la limita îmbrâncelii! – două doamne să îi ocolească, pentru că, ei aveau chef „să se distreze”; am înţeles mesajul şi m-am întors, trecând pe lângă fosta judecătorie pentru că nu am dreptul să merg pe oriunde prin Rrrrromânia;
– la capătul trotuarului, dincolo de staţia STP, am trecut peste rondul de flori, pentru că un tembel stătea în maşină (aşteptându-şi piţipoanca!?), exact lipit cu uşa de bordura înclinată pentru trecerea persoanelor cu dizabilităţi; el având dizabilităţi … de obraz.
Toate acestea se petreceau pe o rază de nici două sute de metri de maşina pe care scrie POLIŢIA LOCALĂ!
Unde erau cei doi „polţişti” care „asigură ordinea” prin centru? Acolo unde erau şi atunci când un alt „sifilizat” vroia să dea cu maşina, parcată în mijlocul trotuarului, peste mine, … Nu am avut timp să-i caut prin magazine sau în holul hotelului, la căldurică. Conform fişei prostului! Deci, ce să scrie în raport?! Din imagini, se vede clar că totul este în ...dezordine.

Dormiţi liniştiţi: numeroasele poliţii, vegetează!

4 gânduri despre „Poliţia loyală Turda, zice (la 06.01.12)

  1. Pingback: Presa – Dialoguri nocturne « Cristian Dima

    • # petre: Cu riscul că, nici tu, nici alţii, nu mă vor crede, afirm că, aşa cum este, Poliţia comunitară/locală este singura structură, care, deşi am criticat-o de nenumărate ori (argumentat, de fiecare dată), deşi uită să-mi răspundă la întrebări, nu a ripostat şi, cel puţin, în relaţia cu mine, are o atitudine (aproape) corectă!

  2. Pingback: Pascal-Adolphe-Jean Dagnan-Bouveret (7 ianuarie 1852 – 3 iulie 1929), pictor francez academic « my heart to your heart

Lasă un răspuns

