Aperitiv la Revelion: ZeList

Înainte de a vă spune, din toată inima:

Să bloguim sănătoşi şi-n 2012!

să tragem o liniuţă sub ce-am făcut în 2011:

La 27 decembrie 2011, Zelist zice: Bloguri active: 7,882 (+649, faţă de săptămâna trecută), Posturi publicate: 47,997 (+5037), Comentarii: 46,435 (+4851),  Numar total de bloguri: 62,720

Şi mai spune:

Lista blogurilor lui Zamfir la 27 decembrie 2011

Si … are bonus! O poveste … tristă:

O pereche sarbatoreste nunta de argint si in acelasi timp si 69 de ani de viata. In timpul celebrarii apare o zana si le zice:
– Ca premiu pentru fidelitatea voastra timp de 25 ani, as vrea sa va implinesc cate o dorinta.
Sotia entuziasmata exclama:
– Vreau sa fac o calatorie in jurul lumii cu sotul meu!!!
Imediat, dupa ce zana a atins-o cu bagheta magica apar doua bilete de avion. Sotul se gandeste putin si dupa aceea, adresandu-se sotiei, îi zice:
– Atmosfera asta e foarte romantica, dar, am aceasta sansa doar o singura data in viata, asa ca, scuza-ma draga, dar, dorinta mea e aceea de a avea o sotie cu 30 de ani mai tanara decat mine.
Sotia ramane socata, dar, dorinta e dorinta, asa ca zana il multumeste, il atinge cu bagheta magica si pac … sotul devine de 99 de ani!!!
Morala: toti barbatii sunt niste nenorociti, dar, din nefericire … zânele sunt femei!

Şi mai trist este că: cercetatorii sustin ca, desi nu sunt 100% siguri, probabilitatea ca sifilisul sa isi fi avut originea in America, fiind importat de echipajele lui Columb, este foarte mare. Cert este că, de-acolo, s-a adus coca-cola! Şi moda cocălarilor!

6 gânduri despre „Aperitiv la Revelion: ZeList

    • # daurel: Nu mă deranjează americanii pentru că au vrut să (ne) facă o autostradă.
      Mă deranjează americanii pentru că – doar – au luat banii, fără să (ne) facă şi autostrada.

  1. Pingback: din cărămizi de gheaţă | absolut obişnuit

    • # Peter: Întotdeauna, pielea e mai aproape decât cămaşa!
      La mine, ordinea e cam aşa: pe locul I sunt cei care comentează (deşi, eu nu prea pot comenta pe unde vreau eu; sper că voi rezolva problema prin reinstalarea windows-ului).
      Pe locul II sunt cei care mă bagă în seamă prin ping-uri şi like-uri. Bănuiesc că nu au, întotdeauna, timp să comenteze.
      Pe locul III sunt cei care, fără să se înscrie în primele două categorii, scriu bloguri care îmi plac.
      Tuturor celor din primele trei categorii, ca şi celor care nu se află, ÎNCĂ, în niciuna dintre ele, le doresc acelaşi lucru:
      Să bloguim sănătoşi în 2012.
      Şi, încă vreo sută de ani după ce se termină Pământul (sau numai lumea?!) în 21 decembrie al anului viitor. Coincidenţa face că la acea dată va trebui să-mi reînnoiesc domeniul virtual!

  2. Pingback: Un indemn spre neascultare(?) « Daurel's Blog

Lasă un răspuns

