Micul toboşar

Am primit sprijin în tentativele mele de bucurare a copiilor şi, mai ales, a lui Corneluş.

Se pare că Moş Crăciun va scoate din sac şi computerul dorit de flăcău! Cam 99% este rezolvat, deja!

Am început să primesc şi urările de Sărbători.

Vă mulţumesc din inimă pentru gândurile bune, ca şi pentru faptele aşijderea.

Ca şi Micul toboşar din colindă,

vă ofer şi eu ce am:

http://youtu.be/hjo_JM8M6ac

http://youtu.be/lUlxJ1xLR6M

– jucăria mea preferată!

Astăzi am fost la Copăceni şi Cheile Turenilor (până la captarea de apă). Veţi vedea când voi posta imaginile despre ce este vorba.

Lasă un răspuns

