De Moş Crăciun

În apropierea Crăciunului, primesc fel şi fel de mesaje, mai glumeţe şi mai serioase. Vă ofer, câte unul din fiecare categorie:

Rugăciune pentru Moş Crăciun:

Doamne, tot ce-mi doresc pentru 2012 este un cont bancar gras si un corp subtirel.

Dar te rog sa nu le-ncurci ca anul trecut.

Amin!

Am primit un mesaj de la Colegul Blogger Zamfir:

Dacă vreţi să ajutaţi Gaşca de Spiriduşi şi Zâne, ajutoare ale lui Moş Crăciun, you can do it by donating! Dar, din informaţiile mele, de reporter umblăreţ peste tot, Moş Crăciun a sosit deja pe meleagurile noastre!
Moş Nicolae la Corneluş

Din păcate, computerul costă mai mult decât suma pe care am adunat-o (vreau să fie un lucru bun ca să se bucure copilul) şi nici una dintre firmele contactate „nu poate” să-mi ofere reducere. Orice sumă – chiar şi 20 de lei, de la la mai mulţi! – ar fi ceva semnificativ pentru sacul lui Moş Crăciun!

Să aveţi un Crăciun Fericit!

Cu mulţumiri anticipate,
în numele lui Moş Crăciun,
al vostru Zamfir

PS: Acest mesaj este o simplă rugăminte. Vă rog să nu îl trataţi altfel.

Citiţi-le pe amândouă şi vă doresc şi eu:

Să aveţi un Crăciun Foarte Fericit!

4 gânduri despre „De Moş Crăciun

Lasă un răspuns

