Noa, amu, cred şi io că-i criză!

Acum vreo doi ani, când Zamfir mi-a spus că-mi taie 15% din oase, pentru că şi bocu’ i-o tăiat din ajutorul de şomaj, i-am spus că nu accept.

Apoi, am tot auzit acest cuvânt, dar, … oasele erau tot întregi, porţia de grăunţe  nu mi s-a micşorat, lăpticul a rămas tot lăptic, nici mai puţin, nici mai zămos, iar, biscuiţii au rămas tot mulţi şi gustoşi, fără aromă de vanilie (mie nu-mi place!).

Se mai plângea Zamfir, uneori, dar, nu îl credeam. Ziceam că se alintă.

Am auzit şi pe alţii, parcă, tot mai des.  „Cum stai cu criza?” ori „N-am, că-i criză!” sau „Nu pot, nu mă lasă criza!„, …

Am crezut că a devenit un fel de salut. Mai modern, mai european, mai mondializat. Am crezut că nu se mai spune „serbus, mă„, ci, „criză, bă”?!

Astăzi, am intrat pe blogul unui zăpăcit, auzi „bibabum„! Păi, ăsta-i nume de blog serios?! Nu-i ca „Ulise al II-lea cel Ocoş„! Nu-ţi vine să dai din coadă, când mi-l auzi! Ce sonoritate, dom’le!

Hai, să ne-ntoarcem la oile noastre (chiar dacă vreun jurnalist profesionist va vedea iar … căcăreze!):

Ce-am văzut, m-a convins:

Este criză, Dom’le!

Dacă a ajuns, până şi el, …

6 gânduri despre „Noa, amu, cred şi io că-i criză!

      • # dagatha: Şi la mine, dar, Ulise e mai greu de cap. Are noroc cu un Prieten. Aşa cum şi eu am, cu câţiva PSD (Prieteni Sinceri Devotaţi)! Zilele acestea am primit nişte bani. Mai întâi am cumpărat un sac mare cu multe grăunţe câineşti, apoi, mi-am plătit facturi, … şi, abia, la urmă am îndrăznit să-l rog pe Moşu’ să-mi dea şi mie un pachet de tutun de pipă!
        Acum câţiva ani, un amic m-a întrebat: Între tine şi Ulise, care-i Stăpânul? Am stat şi m-am gândit adânc, cam cât un puţ, şi … am recunoscut: El!

Lasă un răspuns

