Nu numai el

Să vă fie clar: nu numai el citeşte internet-ul!

Uite, ce am găsit eu, astăzi, după ce m-au înţepat (cică, m-au vaccinat anti-ragic! deci, nu mă mai tem când mai rage vreun confrate de pază … al democraţiei):

Cică, trebuie să apărăm virginele din pădurile României.

Apoi, că UE vrea să cumpere … greci. ‘s fraieri, că io mă tem de Dana şi când face daruri! Lui Petrică, i-a dat … bleu-no-ragie. Că nu era vaccinat!

Pentru că

1. – am făcut efortul să citesc pentru voi,

2. – am făcut efortul să selectez cele mai importante ştiri

3. – am făcut efortul să pun linkuri,

aş merita să-mi daţi 3 dolari!

Ca să nu spuneţi că am citit numai din grădina altora, am citit şi din operele jurnaliştilor profesionişti (fără şcoală, dar, cu s.r.l.!) virtualocali: Bombă la Turda: NOUL PARTID COMUNIST VA AVEA FILIALĂ?

Zamfir, anonimul blogger turdean, le-a răspuns cu un comentariu:

După un neo-partid comunist, mai trebuie şi unul neo-nazist. Apoi, unul al homosexualilor şi unul al … câinilor comunitari! În Germania, până şi monograma SS (de exemplu: Stefan Sumbun) este banată!

7 gânduri despre „Nu numai el

  1. Pingback: Wyndham Lewis (18 noiembrie 1882 – 7 martie 1957), pictor si autor englez « my heart to your heart

  2. Pingback: Corneliu Baba(18 noiembrie 1906 – 29 decembrie 1997), pictor român « Supravietuitor's Blog

  3. Pingback: Lolita sau Loreley? « Gabriela Savitsky

  4. Pingback: Pânã sã-mi vinã inspiratia pentru a scrie… « Daurel's Blog

  5. Pingback: Viaţa lui David Copperfield 19

Lasă un răspuns

