Joia-i cu ZeList

Deci, iată, cum arată

Lista lui Zamfir

actualizată, mai sus, şi comentată, aici: cu bucurie constat că groparu pe 3 (păcat că nu i-a mai dat voie zolty, pe 130 acum, să fim prieteni!), carmen pe 11 şi comba pe 27 (semn că festivalurile de imagini sunt foarte utile! ar trebui să-mi deschid şi eu unul, cu poze canine!?), adrian năsatese pe 42 (în ZeList se trag mai greu sforile decât în politică!), ivan e pe 60, cel care-şi concediază şefu’ e pe fix o sută, iar, eu am revenit pe la două mii de pe înaltul loc pe care mă propulsase … bicicleta câştigată cu umbrelaverde de pe 2!. Nu vă mai spun că pe 105 este un, adică: „o” grapefruits sau că ţaraluiandrei e pe 140. Nici că APIS intră direct în primele 26% dintre cele aproape 64.000 de bloguri româneşti listate.

Dincoace, aveţi

Bonus

La final, urarea, foarte zamfirească:

să aveţi o zi minunată în fiecare zi!

4 gânduri despre „Joia-i cu ZeList

Lasă un răspuns

