La fotbal şi la femei

În materie de marketing, publicitate sau guvern, e bine să nu te bagi. Deşi, ca şi la fotbal şi la femei, toţi se pricep.

Eu rămân la bloguri.

Ia, să vedem cum mai stăm prin ZeList:

Lista lui Zamfir

Remarci: Brrrrr, ce albastră săptămână! Toate blogurile de pe lista mea sunt pe cădere! Singura excepţie este Zolty, care recuperează un pic din bufnitura de săptămâna trecută. Coeficientul ZAMPOblogurilor ajunge la jenanta valoare de 3.531 – „jenantă”, din cauza picăturii de vreo patru sute de puncte! Totuşi, toate cele 11 bloguri de pe listă sunt mai sus de nemaipomenitul blog am celebrului maistru, citit de o mie de IP-uri în fiecare zi, apreciat de întreaga lume şi de toţi bloggerii … de pe Lună! Deci, am motive serioase ca să nu plâng! Ca să fac haz de năcaz, ar trebui să fac un Top al picăturilor:

– 71 – doar atât pică Filumenie;
– 146 – Zamfir şi Ulise pică la unison: câte 146 de poziţii – până şi în picătură suntem colegi nedespărţiţi!
– 180 – pică Mediu;
– 200 – pică Dumuraru;
– 309 – de poziţii alunecă în jos şi Florina;
– 347 – de poziţii pică Herr Blogger;
– 525 – sunt paşii de coborâre ai blogului Istorie;
– 982 – pică Filumenista;
– 1341 – pică Zamfoto;

Dacă în săptămâna aceasta, în care-mi adun piţulele ca să mă internez, lista e albastră, cum va arăta acest top al nenorocirilor în săptămâna în care, din spital, voi putea activa mult mai puţin pe tărâmul blogorelii!?

Acum, că am terminat cu fotbalul, să trecem la femei şi să vă ofer cuvenitul

bonus

pentru efortul de a mă băga în seamă.

8 gânduri despre „La fotbal şi la femei

    • # Zina: Mă obligi să repet: adevăratul top este cel dat de numărul şi calitatea comentariilor. Mai mult, chiar, de calitatea … comentatorilor! O Zină (Zînă, Zână!) nu comentează pe orice blog neînsemnt. Nici pe al meu, chiar. Dar, o găseşti comentâtnd pe blogul lui … Ulise!
      Pentru mine, din ZeList, este important că toate blogurile mele, plus cel de mediu – pe care îl gestionez, sunt în primele 10.000. Că sunt pe sub 1000 ori pe la 3000, nu reprezintă nici o „durere”. Decât pentru partea hazlie a blogului canin, unde, cititorii şi comentatorii au un UQ (cu U de la UMOR!) foarte ridicat!
      N.B.: Se poate obseva că am renunţat la widgetul cu poziţia în ZeList.

  1. frumusetea nu are nevoie de acoperire si cum bine zice Max…interesant bonus :))

    sper ca sanatatea ta sa fie din ce in ce mai buna…iti doresc numai bine >:D<

    • # pandhoraa: Păcat că femeile nu ştiu acest adevăr şi se acoperă. Chiar şi Dante spunea că nu se poate vădi îndeajuns frumuseţea unei femei … când podoabele îmbrăcăminţii şi ale dichisului îi fac concurenţă.

  2. Pingback: Doar atât: MULŢUMESC! « Florina Lupa Curaru

  3. Pingback: VITEAZUL IN PIELE DE TIGRU -2- Legendă georgiană repovestită de Al.Mitru

Lasă un răspuns

