Nu-s divină

Îmi citeşte, Prietenul Zamfir, de pe net:

Gaura de Ozon ajunge peste Romania

adică, se dă liber la cancer de piele, tumori, orbiri, cataracte, …

Vedeţi, câte avantaje de aduce mondializarea?!

Pe cuvânt de căţeluş serios! Nu-s di vină, bre! Că n-am produs codoi (vorba tov. sida Elena), ca vacile australiene, n-ar ars tizic ca indienii din India (ăia din America nu ştiu ce mai ard), nu folosesc spray-uri (când am pureci, mă tratez cu … Brânduşa!) …

Tot de pe net, Zamfir zice că a apărut o minune la Braşov. Sper să nu treacă pe-acolo Tudor ori Mircea, ca să nu ia, cumva, Doamne, fereşte!, modelul. Că, ăştia, întâi castrează şi numai după-aceea observă că am zgardă şi nu-s maidanez! Cum au făcut cu coloanele romane!

2 gânduri despre „Nu-s divină

Lasă un răspuns

