Şi azi, e joi

Şi azi, e joi! Deci, iarăşi vine …

Lista lui Zamfir

cu poziţile actualizate ale blogurilor de care se ocupă ori se-ngrijeşte.

Încă o săptămână tărcată. Nu prea e pe creştere. Pică, câte puţin, turdeanu‘, istorie, blogger. Coeficientul e la 3587, cu două puncte mai slab.
Pică şi mediu. Zolty îşi revine un strop. Dar, filumenista şi florina pică şi ele pe gheaţa ZeList-ului.

Mă tăvăleam de râs: Zamfir m-a aruncat în valăul cu multă apă. Credea că mă necăjeşte, da', mie mi-a plăcut pentru că era aşa de cald pe câmp!

Şi azi, e joi! Deci, iarăşi vine …

bonusul

adică, o chestie hazlie ori faină.

Pentru că, acum, am peste 11 ani, vă mai ofer şi o poză cu …

Ghiciţi, cine e în poză?!

13 gânduri despre „Şi azi, e joi

  1. Dacă țin eu bine minte zilele aceste este ziua TA de naștere Ulise, nu-i așa, poate chiar azi ?, La Mulți Ani și să ai parte de încă muuuuuuuuuulte ieșiri în natură alături de prietenul tău drag.

  2. Pingback: Călătoria lui Gulliver 7 - Tara houyhnhnm-ilor

  3. Pingback: CALATORIILE LUI GULLIVER -J.Swift- 7. Ţara houyhnhnm-ilor - partea I

Lasă un răspuns

