Poliţia loyală Turda, zice (09.09.11)

După experienţa făcută prin mutarea informaţiilor de la poliţia comunitară/locală pe alt blog, după săptămâni în care am primit şi … n-am primit buletinul informativ de la ei, m-am hotărât să revin la formatul tradiţional. În fond, Blogul de blogger este blog de opinie şi poliţia face politică. Cum, nu? Amintiţi-vă de prestaţia de la inaugurarea muzeului. Îmi sunt datori cu o bere, pentru că i-am lăsat să calce pe becul democraţiei, fără să-i filmez!

De explicaţii pentru atitudinea ireverenţioasă faţă de Cetăţeni (conform tradiţionalului principiu: Curat constituţional! Umflă-l, Ghiţă!),

de lămuriri privind încălcarea îndatoririlor (cele legale, nu cele dictate de vreun … arhitect luptător de succes!),

de scuze pentru sărirea calului (democraţiei cu aromă de proctocală!),

nu cred că ar fi capabili!

Să revenim la zi.

rapport 02-08 sept2011

Parcă, vă nărăvisem şi la bonus? Fie:

bonus

Ulise e chestia aceea, mică şi neagră, din dreapta imaginii, care întoarce capul şi întreabă, ca un ... Crăişor: Gata,mă? No, hai!

Şi, ca super bonus, am adăugat o poză cu … negrul titular al blogului.

2 gânduri despre „Poliţia loyală Turda, zice (09.09.11)

  1. Astfel de… lătrături sigur nu le plac celor din poliţie. Ştiu ei de ce. Chestia e că acum ştim şi noi… Nu ştiu de ce, dar parcă ar fi fraţi cu ăştia de la mine.

Lasă un răspuns

