Mă pun pe muncă

M-am săturat de amatorism. Mă fac şi eu jurnalist profesionist! Mă pun pe muncă! Cu burta pe ea.

Pentru început, încerc metoda cu care Maistru presei turdene, cel citit de jdemii de turdeni, se face celebru – îşi adună cititori şi oprobiul breslei – metoda copy/paste. Adică, transcriu un articol de pe un alt blog:

Noul cod al muncii in Romania

1. Ne nastem obositi, pentru a ne odihni.

2. Munca l-a creat pe om, dar, nici lenea nu l-a omorât.

3. Daca vezi un coleg odihnindu-se, ajuta-l.

4. Daca ti se face chef sa te apuci de munca, stai jos, odihneste-te si o sa-ti treaca

5. Ce poti face azi nu lasa pe maine, ci, pe poimaine sau raspoimaine, ca poate nu mai este nevoie.

6. Un lucru care nu se rezolva de la sine in 30 de zile, nu merita sa te mai ocupi de el.

7. Munca e sanatate curata, deci, sa o lasam pentru cei mai bolnavi ca noi.

8. Munca il innobileaza pe om. Societatea noastra nu mai are nevoie de nobili, caci a trecut vremea lor.

9. Cine se scoala prea de dimineata doarme prea putin, e obosit si casca toata ziua.

10. Cine nu munceste nu greseste, iar, cine nu greseste merita promovat.

Nu va faceti probleme, acest cod nu este obligatoriu, ci, este doar unul care clarifica problema muncii in Romania. După cum a spus şi Ceauşescu: Cine nu mănâncă, nici să nu muncească. Sau … invers?!

Notă: pentru că sunt, încă, un biet blogger amator, recunosc faptul că am copiat de aici şi mulţumesc titularului blogului, dacă nu se supără pe mine. Dacă se supără, îl rog să mă ierte şi îi voi mulţumi şi pentru că m-a iertat. Dacă nu mă iartă …

4 gânduri despre „Mă pun pe muncă

  1. Dupa cate stiu eu cuvintele „Cine nu munceste, nici sa nu manance” apartin Sfantului Paul scrise tesalonicenilor (2Tes 3,10), daca le-a spus si Ceausescu sigur nu-i apartineau.

Lasă un răspuns

