Io-s ăsta!

Vedeţi cât sunt de util?!

Păi, ar putea lucra liniştit Colegul Zamfir,

dacă eu nu i-aş asigura paza?!

Şi, acum, crème de la crème:

11 gânduri despre „Io-s ăsta!

    • # Peter: Noi suntem o echipă formată din doi parteneri egali. Doar că Ulise are drepturi specifice câinelui, iar, Zamfir pe cele specifice omului. La noi, respectul este reciproc.Când a oprit o maşină, pe ploaie, şi şoferul ne-a spus că pe Zamfir îl ia, dar, pe Ulise nu, … i-am urat „drum bun”!

  1. Îmi place nespus de mult Ulise ! Mi-e tare drag să-l văd .Seamănă cu căţelul nostru, dus de curând în raiul căţeilor… 😦

    Off topic. Blogul meu „Noua abordare a lecturii” a primit căsuţă nouă, hăinuţe noi şi un nume nou. Te invit cu drag la inaugurare, pe http://zinnaida.ro/ , la Zinnaida’s ART Club ! Dacă-ţi place, te rog schimbă şi în blogroll (dacă îl ai, bineînţeles !). Mulţumesc !

  2. Pingback: Joc nou cu … brânduşe « Florina Lupa Curaru

Lasă un răspuns

