Am 30.000

Nici de oase, nici de lei.

Am 30.000 de vizite pe blogul meu!

And, the winner is …

După umilele mele cercetări, îmi miroase a fi un IP de la RDS din Turda, ceea ce mă bucură şi mai mult!

Bravo, mie! Sunt un câine de treabă, un adevărat câine al democraţiei, un câine căţărător – un fel de chamois! -, … şi multe alte calităţi, pe care nu le mai înşir ca să nu se trezească vreunul cu ideea că m-aş lăuda.

Da, dom’le, că io muncesc, nu trândăvesc ca Zamfir! Care, mai scrie şi gogoşi.

Notă:

1. Zamfir a citit ce am scris mai sus şi spune că-s nerecunocător. De ce?

2. Am pus poza cu Zamfir în hamac … ca să aibă ce ciordi colegul meu întru lătrat, celălalt câine al democraţiei!

9 gânduri despre „Am 30.000

  1. Pingback: Scrisoare de departe « Florina Lupa Curaru

  2. Eşti plin de voinţă, aceasta contează. Şi mai cu seamă, vorbeşti pe limba ta, cu un adorabil sarcasm…eşti grijuliu să îţi faci mai întâi valoarea şi abia mai apoi succesul…şi unde nu mai pun că lumea te îndrăgeşte…

Lasă un răspuns

