De ce la We ce

Mulţi nu înţeleg de ce s-au tăiat pomii vechi şi s-au pus pomi noi pe lângă buda publică turdean.

Obligaţia mea de jurnalist(chiar şi nerecunoscut de maistru dictator al presei locale) este să investighez şi să aduc la lumină … rahatul! Nu kaki, ci, portocaliu!

Orar de … căcat

Operaţia – cu iz de tembelism peisagistic – a adus în prim plan buda. Sub panoul cu „Vizitaţi muzeul” … închis.

Se deschide şi „secţia bărbaţi”.

Până de curând, era egalitate între sexe şi la budă.

S-au pus şi orare:

Orar la Femei   –    Orar la Bărbaţi

După cum se vede, egalitate din nou! Căcarea se suspendă – la ambele sexe! – între orele 12 şi 15.

Aţi înţeles? Nu?

Păi … de ce s-au plantat mai mulţi pomişori pe lângă budă?!

Acum, sigur!, aţi înţeles!

În plus, astfel se asigură şi cantina socială pentru … maidanezii noului centru modernizat la Turzii!

Ultima oră:

având în vedere că lângă buda publică se vor întinde tarabele cu hrană înceată, propun plantarea unui gard viu de iasomie, realizându-se mari economii la odorizante şi la frunza igienică!

9 gânduri despre „De ce la We ce

  1. Noa serbus. E tare şi treaba asta de la voi din Turda. Credeam că numai la noi s-a recurs la tăierea pomilor pentru eliminare surselor de frunze căzute toamna pe caldarâmul burgului.

    • # Zina: Vaiii, tanti Zina: să mă confunzi cu maidanezu’ ăla …. Nu-i numai un câine negru de blană în ţara asta! UIte, îţi pun aici o poză cu mine, în postura de
      Stăpân al Cheilor (sunt chiar deasupra Cheilor, venind dinspre Petreştii de Sus)
      Stăpânul Cheilor
      PS: Am ales poza asta pentru că nu mi se văd urechile … cât sunt de clăpăuge!

  2. Pingback: Enigma Otiliei 6 - 7 Un duet primejdios

  3. Pingback: Joi, adica ieri, nu am postat; mi-am savurat… « Daurel’s Blog

  4. Pingback: Un strop de amuzament

Lasă un răspuns

