O săptămână … pepit

Pentru ZAMPObloguri a fost o săptămână … pepit: pătrăţele roşii cu pătrăţele albastre. Coeficientul a coborât la 4.506. În principal din cauza căderii blogului mai puţin vizitat şi comentat: Zamfir de Turda, până pe 12.279 (-3545)

Lista

Nu s-au schimbat prea multe în top: umbrela e tot pe primul loc, letsdoitromania e pe 9, Carmen e pe 19, dar, ivan a coborât pe 36, … Zolty sare la 171. Geniul autodeclarat al jurnalismului local a coborât pe 13.581 (-849 pozitii) pentru că, în loc să muncească să scrie frumos, ca să fie băgat în seamă nu numai de programele de generat vizite şi să nu mai aibă „catralioane” de comentarii, îşi consumă energia să scrie tâmpenii despre mine. Pardon: acum se dă, iar, la naşă-sa!

Bonusul este doar o fotografie (primită ca piesă de folclor internetian) cu o familie fericită:

Notă: Să nu uit să-i mulţumesc Colegului Blogger Zamfir pentru că mi-a dăruit … o cascadă!

6 gânduri despre „O săptămână … pepit

  1. Pingback: Prilejuri « Daurel’s Blog

  2. Hai ca m-am distrat cu fotografia :))
    Mai, nu stiu care e miscarea cu Let’s do it, eu i-am scos din blogroll, pentru ca ei neavand blogroll pe prima pagina, nu ofera nimic, niciun punct 😀 Daca nu ma crezi, du-te la tine si vezi, ca nu apar la site-uri care link-eaza catre tine. De fapt, nu apar la nimeni, lasa impresia doar, si sunt destui care cad in plasa… Zic asta daca vorbeai despre ei prin prisma pozitiei in Zelist, care te-ar putea ajuta.
    Iti doresc mult succes in rest, dragule, noi sa fim sanatosi si sa scriem frumos, nu ca ala de ziceai tu 😉

    • # Teo Negură: Mă bucur că te-ai distrat, dar, nu e frumos să râzi de vânătaia femeii.
      Let’s do it mă interesează ca mişcare ecologistă. În rest, mulţumesc pentru informaţii. Nu e nici o problemă.
      Ăla de care ziceam eu nu este un om normal, ci, este Cel-mai-cel din mass-media locală, Singurul care ştie-pricepe-guiţă, Unicul-bla-bla-bla, … Când vrei să te spargi de râs, citeşte ce am scris eu şi ce a înţeles cretinul cu singurul neuron încă stresat de şuierul locomotivei. Dar, Dumnezeu să-l ierte! Cei trei cititori ai blogului meu nu-l bagă în seamă şi asta este singurul lucru important. În mass-media locală este ocolit pentru toţi sunt scârbiţi de ce au păţit cu el de-a lungul timpului.

  3. Pingback: Nobletea spirituala pierduta POVEŞTI DE BUCUREŞTI 10

Lasă un răspuns

