Zamfir moare de invidie!

Cu urechile fluturând în vânt, pe deasupra cheilor, mergând spre mănăstire

Aseară, reveniţi acasă după hălăduiala pe la chei şi mănăstire, l-am rugat pe Zamfir să caute în căsuţa mea de e-mail (m-am înţepat cu un spin într-o lăbuţă şi am venit şchiopătând; nici să tastez nu mai aveam putere!), să vadă dacă nu am vreun mesaj nou, Aveam:

Alo Numele meu este Anna, o fată singură drăguţ am văzut un e-mail de la http://www.darkq.net atunci când i-am cauta pe cineva să scrie şi începând de astăzi am devenit interesat de tine şi de a stabili o relatie serioasa cu tine, i se va dori, de asemenea, să ştiu mai mult, şi dacă aveţi posibilitatea să trimiteţi un e-mail la adresa mea de e-mail, i se va da pozele mele. Cred că ne putem muta de aici! Asteptand pentru e-mail de la e-mail meu (annakalounga@yahoo.com) adresa Salutari Anna.

Acum, Zamfir moare de invidie! Dar, biata Ana nu va avea succes pentru că eu, chiar astăzi, la mănăstire, mi-am făcut o nouă prietenă. Nu e călugăriţă.

Maria de Iara

Bosumflată-s mai urâtă!

O cheamă Maria. E frumoasă ca mă-sa şi ocoşă ca tac-su, dar, m-a supărat pentru că …

Cu mare plăcere, ne-am îndeplinit datoria de onoare de a-l saluta pe Dr. în mici Berăianu!

… s-a bosumflat când a văzut că prin chei cărarea nu este asfaltată!

Dacă ar fi văzut pe unde ne-am căţărat pe stânci, eu şi Zamfir, urcând spre culme, …

Noi, l-am salutat pe Dr. Berăianu, am suportat mojicia unor sifilizaţi care n-au încăput de mine (când un animal botezat cu două picioare a spus că îmi dă un şut, Zamfir l-a întrebat dacă este obligatoriu să fie măgar?!), am admirat parapantiştii şi … am venit acasă sub ameninţarea ploii!

10 gânduri despre „Zamfir moare de invidie!

  1. Dragă Ulise, felicitări pentru noua ta prietenă. Pe măgarii ăia ce stau pe două picioare nu-i băga în seamă, că sunt prost crescuţi. Cât despre cererea de prietenie primită pe mail, eu îţi recomand să nu-i dai curs, sigur nu-ţi va plăcea…

    • # Peter: Mulţumesc pentru sfaturi. Şi eu şi Zamfir suntem hârşiţi în acest domeniu. Ne apărăm reciproc. Suntem cu capetele în nori, mai ales când ajungem la peste 1.200 de m altitudine, dar, cu picioarele bine aşezate pe pământ!

  2. Pingback: Joc: cine eşti tu, cine sunt eu? « VeroVers

  3. Pingback: Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 20 « Link-Ping

  4. De asta e Ulise în blogroll la mine. Are sex appeal ! 😀
    Lăsând gluma la o parte, mai eşti într-un blogroll la mine şi anume la Noua abordare a lecturii http://9abordare.blogspot.com/ , cu blogul Zam Fir Pop-Blog cu imagini. Apăi şi tu ai fo nesătul şi ai făcut vro şese bloguri…

    • # Zina: Scumpă Colegă, comentariul meu nu era o luare de rost, o beşteleală, ci, doar … o doină de jale! M-am obişnuit deja: am devenit Zamfir al lui Ulise!
      Lăsând gluma la o parte, săru’ mâna pentru compliment.

  5. Pingback: Invitatie la masa LECTURI DISTRACTIVE - Lecturi povestite pe scurt

    • # daurel: Multumim pentru laude. Sa nu fii ingrijorat de soarta pantalonilor cand te vei intalni cu noi.
      Doar am trecut pe langa mici ca sa-l salutam pe Dr. in mici Beraianu.

  6. Pingback: The warm and the cold… « androxa

Lasă un răspuns

