Cala vendetelor

Categoria „Logică imbatabilă”

Locul III: 01 „Există o viziune foarte clară a acestui guvern. Viziunea spune aşa: „România este în impas.”

Locul II: 02 „Puteţi să vă faceţi cruce, deşi nu cred că-i chiar un lucru creştinesc.”

Locul I: 03 „Vă rog să oprim acest război care nu se va opri.”

Marele Premiu: 04 „Nu am nimic cu pensionarii. Dimpotrivă.”

Categoria „Gîndire cu premeditare”

Locul III: 05 „Domnul Băsescu a consolidat ceea ce, de fapt, nu s-a construit.”

Locul II: 06 „Sînt conştient că blog-ul meu e mai important decît mine.”

Locul I: 07 „Opoziţia se caracterizează prin aceea că sînt mai puţini.”

Marele Premiu: 08 „Eu am cunoscut mulţi hoţi săraci care erau atît de proşti, încît pierdeau şi ce furau.”

Categoria „Meandrele concretului”

Locul III: 09 „Deci am chemat toţi profesorii din ţara profesorilor, de la construcţii, am luat şi analiza bitumului. Concluzia este una singură: apa care zace pe caldarîm, pentru că gurile de canal erau înfundate cu gheaţă, deci nu mai erau decelate, apa care vine dinăuntru pe străzile nerefăcute niciodată, de la ţevi, penetrează asfaltul şi superior şi inferior.”

Locul II: 10 „Ne trebuie o ancorare a anticipaţiilor inflaţioniste, cînd avem atîtea variabile, incertitudini, se mai introduce o taxă sau nu, chiar dacă nu se introduce, se discută înverşunat asupra consecinţelor unei eventuale introduceri, toate acestea bineînţeles că dezancorează anticipaţiile inflaţioniste şi acesta este un mare pericol.”

Locul I: … (nu s-a acordat)

Marele Premiu: 12 „Sîntem cu toţii adepţii unei modernizări a României şi a unei progres pe care o slujim”.

Categoria „Lectura nu ştie carte”

Locul III: 13 „Azi citeşti, mîine citeşti, poimîine citeşti. te apucă pandaliile!”

Locul II: 14 Mie nu-mi place să citesc, că-mi lăcrimează ochii, mă-nţelegi, mă dor ochii.”

Locul I: … (nu s-a acordat)

Marele Premiu: 16 „Cum ajungeam într-un port, cum mă duceam într-o bibliotecă.”

Categoria „Cu ce iubim femeile?”

Locul III: 17 „Calitatea unui soţ ideal şi a unui om care mă ştiţi dumneavoastră cum sînt este ca, dacă faci, soţia să nu simtă.”

Locul II: 18 „Femeia e bună conducătoare de creştinism.”

Locul I: 19 „Este iarăşi pericolul să nu mai avem femei.”

Marele Premiu: 20 „Eu i-am cerut să mă împreunez cu nevasta mea, nu să fac sex cu nevasta mea, că eu nu fac sex cu nevasta mea!”

Categoria Emil Bobu (demnitar comunist renumit pentru prostie)

Locul III: 21 „Liberalii au şi ei deficitul lor de lipsă de caracter.”

Locul II: 22 „Primul om care a ajuns pe Lună a fost un cîine.”

Locul Ilk: 23 „Deocamdată, sîntem unde ne aflăm.”

Marele Premiu: 24 „Furăciunile sînt de asemenea natură încît au depăşit orice limită.”

Categoria „Epoca mondenă şi contemporană” (Monden)

Locul III: 25 „Maşina care mi-am luat-o, m-am sfătuit cu mine însuţi.” (ProMotor, 24 aprilie)

Locul II: 26 „Nu, nu fac niciodată topless, pentru că soarele nu e bun pentru mameleon.” (Antena 1, 29 iulie)

Locul I ex-aequo: 27 „Noi doi nu ne-am culcat. Nu ştiu cum e la pat. Jur! Eram dezbrăcaţi şi stăteaml unul peste altul, dar nu am făcut nimic altceva decît sex oral şi atît. Sexul oral nu e chiar sex, e altceva.” (Cancan, 1 mai)

Locul I ex-aequo: 28 „M-am bucurat să fiu alături de un suflet atît de frumos, care m-a inspirat să fiu mai bună. Îi mulţumesc pentru că mi-a oferit dragostea lui, atît de mult cît a putut el, şi-mi pare rău că nu am reuşit să fiu mai puternică pentru el.” (OK!, 23 aprilie 2010)

Locul I ex-aequo: 29 „Eu de fapt am vrut să fiu rocker, mie rock-ul mi-a plăcut toată viaţa, dar na, s-a întîmplat să fiu manelist.” (Pro TV, 21 mai)

Marele Premiu: 30 „Nu sînt însărcinată, sînt puţin balonată. Dar nu ştiu cu cine.” (Antena 1, 27 iunie)

 (mâine – adică: după miezul nopţii! – veţi afla semnificaţia numerilor de pe tricoi!)

4 gânduri despre „Cala vendetelor

Lasă un răspuns

