La fiecare 823 de ani

O bună prietenă vrea să mă ajute să fac rost de bani. Explicaţia vine prin e-mail:
Se intampla o data la 823 de ani.
Se numesc sacii cu bani.
Transmiteti prietenilor si banii vor veni in 4 zile (sic!).
Conform feng shui-ului chinezesc, cei care nu transmit vor ramane fara bani (la mine, nu este aplicabil!).
Nu riscati! – Eu nu am riscat: am postat aici şi vor citi toţi „cei trei cititori” ai mei (după numărul de comentarii, ce se vor aduna, voi afla … dacă sunteţi mai mulţi!).

Iulie de anul acesta are

5 vineri, 5 sâmbete si 5 duminici.

IULIE 2011

DUM
LUN
MAR
MIE
JOI
VIN
SÂM
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

31

2 gânduri despre „La fiecare 823 de ani

    • # Rappa_ru’: Am precizat că pe blogurile mele scriu serios … când nu scriu în glumă. Este dreptul fiecăruia de a categorisi, fiecare element, într-una ori ăntr-alta din categorii.

Lasă un răspuns

