Situaţia ZAMPOblogurilor

Iar e dimineaţa lu’ Joi?

Ăla de dinaintea lu’ Vineri.

Deci, iar avem surprize, surprize de la unchiu’ zelist!

Aveţi, aici, situaţia ZAMPOblogurilor

şi a celorlalte de care mă ocup.

Aveţi, aici, bonusul cu care îndulcesc pilula

(pentru unii regretul că nu-s mai sus, pentru alţii că nu-s … mai jos!).

6 gânduri despre „Situaţia ZAMPOblogurilor

  1. Nu-i rău, prietene, se pare că reuşesc şi eu să mă apropiu de voi. Să nu vă fie ciudă: Zamfir e de vină.

    • # Florina: Vorba maistrului: Eşti beată! – nu contează că nu bei!
      Sper că glumeşti. Aminteşte-ţi că, atunci când mi-ai enumerat acele dorinţe de alpinism bloggeristic, ţi-am spus că sunt supraevaluate, dar, aş fi primul care m-aş bucura dacă le-ai putea realiza.

    • # Camelia: La o mână am cinci degete şi nu seamănă între ele (proverb românesc). Deci, şi în blogosferă sunt unii care scriu pentru ei-înşişi, alţii pentru plăcerea altora, unii pentru glorie, alţii pentu bani, …

    • # StropiDeSuflet: Nu greşeşti deloc. După ce îşi satisface pofta de hălăduială şi inspecţie a zonei, stă nemişcat, indiferent dacă eu trebăluiesc ori dorm în hamac. E conştient de importanta sa sarcină de asigurare a zonei unde ne aflăm. Dacă apare cineva, în depărtare, latră de zici că-l rupe. După ce salut persoana, se face mieluşel şi provoacă la joacă.
      Erata: Este Măria Sa Ulise Al Doilea stăpânul absolut al coclaurilor! Ulise Întâiul nu a ieşit din curte.

Lasă un răspuns

