Iubiţi şi mâţii vagabonzi

Iubiţi şi câinii vagabonzi – ne cânta un …, cum îl cheamă, dom’le, pe Mihai Constantinescu?!

Dar, între timp, a venit şi Marea Aglomeraţie din Decembrie şi s-a mai schimbat ceva în lumea asta. În cealaltă … nu am informaţii.

Dovadă că Zamfir s-a stricat la cap (acum, sunt de-acord cu maistru jeluţu!), îmi cere să public, pe blogul meu de câine serios, un filmuleţ intitulat

Iubiţi şi mâţii vagabonzi

Democrat, cum mă ştiţi – latru la democraţie ca un jurnalist profesionist, că nici eu, nici el, nu o pricepem!, … accept.

4 gânduri despre „Iubiţi şi mâţii vagabonzi

Lasă un răspuns

