De-aş avea şi eu

De-aş avea 10 de lei, mi-aş cumpăra pâine pentru azi şi mâine.
De-aş avea 20 de lei, aş cumpăra trei kile de grăunţe pentru Ulise.
De-aş avea 30 de lei, aş trage o tură peste Feleac.
De-aş avea 40 de lei, aş … nu mi-aş mai cumpăra abonament la STP pentru că s-a ieftinit de la 40 de lei la 70!
De-aş avea 50 de lei, aş avea o jumătate de milion vechi.
De-aş avea 60 de lei, aş plăti curentul electric ca să nu mi-l închidă.
De-aş avea 70 de lei, aş plăti mobilul şi internetul pentru încă o lună.
De-aş avea 80 de lei, mi-aş scoate medicamentele pentru trei luni (înainte de a expira, iar, reţeta!), aproape compensate.
De-aş avea 90 de lei, aş trage o beţie (!).
De-aş avea 100 de lei, mi-aş plăti o mică parte din datorii.

… danam,

decât o floare!

Poate, ne mai auzim, ne mai vedem, ne mai citim (mai multe postări sunt pregătite pe blogurile mele şi vor apărea în zilele următoare).

7 gânduri despre „De-aş avea şi eu

  1. Zamfire, dintr-un gen de postare ca acesta -dureros de sinceră- eu eram gata să termin cu prosteala mea de blog. O singură dată am strigat după ajutor, pentru un om pe care nu-l cunoşteam şi pe care nu-l cunosc nici în ziua de azi. Că era într-o situaţie la limită însă era sigur.
    Şi de unde la postări ridicole dar oarecum haioase aveam reacţii, la aceea, să-i zic cu sufletul în palme, linişte deplină! Doar fi-miu a pus un..cum naiba îi spune? o chestie din aia pe marginea blogului lui, care trimitea la drama omului.
    Atunci, Zamfire, am realizat că blogul e o apă de ploaie, că nu se merită sinceritatea, un teatru ieftin, eventual o ocupaţie când n-ai altceva mai bun de făcut.
    Într-adevăr, nu se compară sărăcia mea de blog cu ale tale. Şi nici impactul. Şi nici mulţimea de ochi sub care ajung ale tale, respectiv al meu. Dar oamenii sunt la fel, Zamfire. Vor să citească lucruri care să-i bine dispună şi fug ca dracu de tămâie de problemele pe care ar putea să le aibă cel care scrie.
    Iartă-mă pentru comentăroiul ăsta.
    Mai mult, dacă vrei, pe y.m.
    Scuze dacă am fost paralelă cu ce ai vrut tu să spui.

    • # irina: Sunt dezolat, de mai multe ori, dacă se poate aşa ceva.
      În primul rând, pentru că te-am necăjit cu postarea mea. Ce să fac? Voi avea un cititor mai puţin.
      În al doilea rând, pentru că … nu e musai să crezi că aş fi sincer. Poţi crede că este o joacă de-a cifrele. Regret că nu ai înţeles aşa şi nu te-ai distrat.
      În al … ultimulea rând, pentru că … veţi scăpa, în curând, de plictiseala citirii blogurilor ele!
      Rămâneţi sănătoşi!

  2. Am tot vrut sa mai scriu si despre talanţi, talent, har …; am mai incerca, insa patesc la fel ca la postarile despre monarhie: se lasa tacerea…

  3. Pingback: Despre comentarii. Ii raspund lui… « Daurel’s Blog

Lasă un răspuns

