Poz(n)e verzi

(chestia aceea neagră cu alb, nu este iarbă!)

Ultima imagine este o promisiune: aromată, delicioasă, … pentru luna august.

Ghici zmeură, ce-i?

6 gânduri despre „Poz(n)e verzi

  1. Ooooo… minunate imagini! Ulise, ce te mai zbengui! se vede ca si tu te bucuri :))
    (fotografia cu lacramioarele este superba!)
    Weekend fain alaturi de prietenul tau Zamfir!

    • # CARMEN: Umblăm mult, vedem multe, … Lăcrimioarele sunt primele din curte. Nu am avut răbdare să înflorească complet.
      Din păcate, week-end-ul este compromis:
      – am fost la Zolty, la Bogata, iar, la întoarcere, cum am ieşit din sat, a început ploaia, cu vânt, chiar. Am ajuns acasă, după vreo şase km prin ploaie, un pic … muraţi!
      – este compromisă ieşirea de mâine la Cheile Turului. Săptămâna trecută fusesem pe-acolo fără Ulise. Mâine am fi însoţit nişte copii care participă la Olimpiada Pământului!

Lasă un răspuns

